دانلود بازی Math Effect 1.14 – تعیین صحیح یا غلط بودن معادلات ریاضی برای اندروید

دانلود بازی Math Effect 1.14 - تعیین صحیح یا غلط بودن معادلات ریاضی برای اندروید

 

دانلود بازی Math Effect برای اندروید

| بازی تعیین صحیح یا غلط بودن معادلات ریاضی برای اندروید |

 

Math Effect 1.14 یک بازی جدید در سبک سری بازی های فکری و تست هوش می باشد که از استودیوی بازی سازی Kidga، برای شما کاربران دستگاه های اندرویدی عرضه گردیده است. علم ریاضی، از دسته علومی است که فراگیری آن همواره از سوی دانشمندان برتر و بزرگان آن توصیه شده است. تا جایی که بسیاری بر این باروند که حتی نشانه هایی از آن را می توان در خلقت خداوند در دنیای بی کران مشاهده کرد. Math Effect یک بازی تست هوش مبتنی بر معادلات ساده ی ریاضی است که ذهن شما را برای حل انواع معادلات به چالش می کشاند.

در این بازی، معادلات ریاضی یک به یک برای شما نمایش داده می شوند و این شما هستید که می بایست صحیح یا غلط بودن آن را به درستی مشخص کنید. حل متناوب معادلات ریاضی، به سلول های خاکستری مغز شما کمک می کنند که همواره آماده ی حل مسائل پیچیده تری باشند، از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که اگر از علاقمندان به اینگونه چالش های ذهنی هستید بازی Math Effect را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Math Effect را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Math Effect :

– امکان حل معادلات ریاضی در یک زمان خاص (رکورد تعداد)

– قابلیت رقابت بر سر حل بیشتر معالدات

– امکان رقابت زمانی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Math Effect1 100x150 - دانلود بازی Math Effect 1.14 - تعیین صحیح یا غلط بودن معادلات ریاضی برای اندروید Math Effect2 100x150 - دانلود بازی Math Effect 1.14 - تعیین صحیح یا غلط بودن معادلات ریاضی برای اندروید Math Effect3 100x150 - دانلود بازی Math Effect 1.14 - تعیین صحیح یا غلط بودن معادلات ریاضی برای اندروید Math Effect4 100x150 - دانلود بازی Math Effect 1.14 - تعیین صحیح یا غلط بودن معادلات ریاضی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR