دانلود RAM Saver Professional 24.1 – نرم افزار بهینه سازی رم سیستم

دانلود RAM Saver Professional 21.3 - نرم افزار بهینه سازی رم سیستم

 

دانلود RAM Saver Professional

| نرم افزار بهینه سازی رم سیستم |

 

RAM Saver Professional 24.1 نرم افزاری کوچک و بسیار قدرتمند، به منظور بهینه سازی رم سیستم و افزایش سرعت اجرای دستورات در کامپیوتر است. اگر شما نیز از دسته کاربرانی هستید که نسبت به کاهش سرعت اجرای دستورات و فعالیت ها در کامپیوتر به ستوه آمده اید، ما به شما پیشنهاد می کنیم نرم افزار RAM Saver را امتحان کنید ! در حقیقت علت اصلی کاهش پیدا کردن سرعت سیستم، کافی نبودن فضای رم کامپیوتر است. چرا که این حافظه، وظیفه نگهداری اپلیکیشن ها و برنامه های در حال اجرا را برعهده دارد، زمانی که فضای این حافظه کافی نباشد، شما با افت سرعت از جانب تمامی سرویس های در حال اجرا رو به رو خواهید شد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده ایم، قادر است سیستم شما را تا بیشترین حد ممکن برای اجرای سریع تر فعالیت ها بهینه سازی کند.

این نرم افزار، پایداری و بهره وری سیستم عامل شما را با فراهم سازی فضای بیشتر رم بهینه سازی می کند. در واقع ترفندهای این نرم افزار به گونه ای کاملا مخفی در ویندوز اعمال شده و عملکردی جادویی را در این زمینه انجام می دهد. پیشنهاد می کنیم جزئیات و ویژگی های کلیدی پیرامون این نرم افزار را نیز در ادامه مطلب مطالعه و سپس از آن استفاده کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار RAM Saver Professional را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار RAM Saver Professional :

– قابلیت دیفراگ حافظه سیستم به منظور افزایش سرعت دسترسی به اپلیکیشن ها و سرویس ها

– امکان بهینه سازی کش سی پی یو و مادربرد

– جلوگیری از نشت حافظه از سوی اپلیکیشن هایی نظیر فایرفاکس

– از بینبردن فایل ها و داده های موقت

– قابلیت مانیتورینگ حرفه ای حافظه سیستم

– امکان بهینه سازی اتوماتیک و هوشمندانه حافظه

– امکان اجرای سریع تر اپلیکیشن ها و بازی ها

– افزایش سرعت دسترسی به کنترل پنل ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR