دانلود بازی Splasher برای PC

دانلود بازی Splasher برای PC

 

دانلود بازی Splasher برای کامپیوتر

| بازی اسپلشر |

| نسخه PLAZA |

 

Splasher بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2017 توسط Splashteam ساخته برای کامپیوتر عرضه شده است. Splasher یک بازی 2 بعدی پلتفرمر با گیم پلی منحصر به فرد اکشن و آرکید است. جهانی کارتونی و رنگارنگ در بازی به تصویر کشیده شده که پشت سر گذاشتن مراحل و چالش های آن، نیازمند عملکرد سریع و واکنش های به موقع است. اسپلشرها در خطر بزرگی هستند، کارگران یک شرکت تولید رنگ به رهبری Docteur، در معرض خطری بزرگ هستند.

در این میان یک قهرمان جوان به پا خواسته و برای دفاع از حق و مظلومیت حرکت می کند. او برای مقابله با دیکتاتوری خود را مجهز کرده و در نظر دارد یک حمله ناگهانی را رقم بزند. اسلحه او از جنس تفنگ رنگ پاش است و قدرت هایی خارق العاده در اختیارش قرار می دهد. کارخانه امنیتی تولید رنگ، تله های بسیاری را برای از بین بردن او کار می گذارد، اما شما لازم است که با شجاعت خود از آنان به سلامت عبور کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Splasher را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Splasher1 300x169 - دانلود بازی Splasher برای PC Splasher2 300x169 - دانلود بازی Splasher برای PC

 

Splasher3 300x169 - دانلود بازی Splasher برای PC Splasher4 300x169 - دانلود بازی Splasher برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: AMD Athlon IIX2 250 Equivalent or More
Memory: 4 GB RAM
Graphics: ATI Radeon HD 5700 Series Equivalent or More
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1300 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 344 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR