دانلود Toontastic 3D 1.0.0 – ساخت انیمیشن های 3 بعدی در اندروید + دیتا

دانلود Toontastic 3D 1.0.0 - ساخت انیمیشن های 3 بعدی در اندروید + دیتا

 

دانلود Toontastic 3D برای اندروید

| نرم افزار ساخت انیمیشن های 3 بعدی در اندروید + دیتا |

 

Toontastic 3D 1.0.0 اپلیکیشن جدیدی است که از سوی کمپانی گوگل، به منظور ساخت انیمیشن هایی متحیر کننده و فوق العاده، در گوشی ها و تبلت های اندرویدی عرضه گردیده است. LaunchPad Toys به عنوان یک مرکز توسعه اپلیکیشن های آموزشی، در سال 2015 از سوی کمپانی گوگل خریداری شد و همین آغازی بود بر یک نتیجه ی تحسین برانگیز با نام Toontastic 3D ! به کمک این اپلیکیشن فوق العاده، شما می توانید انیمیشن هایی متحرک و 3 بعدی را بسازید و با صداگذاری روی آن ها، خلاقیت های هنری خود را شکوفا کنید.

اگر فکر می کنید که فرزند کودک یا نوجوان شما، در زمینه ایده پردازی های گرافیکی و انیمیشن سازی استعداد بسیاری دارد، پیشنهاد می کنیم Toontastic 3D را به او پیشنهاد کنید ! در این اپلیکیشن مجموعه ای از کاراکترهای از پیش طراحی شده وجود دارند که به آسانی می توان آنان را در محیط نرم افزار قرار داد و با جا به جا کردن و اضافه نمودن آهنگ یا صدای پس زمینه یا دیالوگ، یک انیمیشن 3 بعدی متحر کننده ساخت ! سه، دو یک – اکشن ! این بار شما می توانید یک انیمیشن ساز و طراح گرافیکی فوق العاده باشید ! هم اکنون می توانید نرم افزار Toontastic 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Toontastic 3D :

– دارا بودن مجموعه ای از کاراکترهای معروف و شناخته شده در انواع فیلم ها، انیمیشن ها و …

– امکان طراحی کاراکتر دلخواه با ابزاری حرفه ای

– قابلیت اضافه کردن صورت افراد به کاراکترها در انیمیشن های تولیدی

– قابلیت اضافه کردن موزیک و یا دیالوگ به انیمیشن ها

– امکان تهیه خروجی از ویدیوهای ساخته شده

– دارا بودن یک قسمت مخصوص برای ایده های جدید در مورد محوریت داستانی، کاراکترها و …

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Toontastic 3D1 150x84 - دانلود Toontastic 3D 1.0.0 - ساخت انیمیشن های 3 بعدی در اندروید + دیتا Toontastic 3D2 150x84 - دانلود Toontastic 3D 1.0.0 - ساخت انیمیشن های 3 بعدی در اندروید + دیتا Toontastic 3D3 150x84 - دانلود Toontastic 3D 1.0.0 - ساخت انیمیشن های 3 بعدی در اندروید + دیتا Toontastic 3D4 150x84 - دانلود Toontastic 3D 1.0.0 - ساخت انیمیشن های 3 بعدی در اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK نرم افزار را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای نرم افزار را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 17 + 131 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR