دانلود Hotspot Maker 2.7.0 + Portable – به اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ

دانلود Hotspot Maker 2.0.0 + Portable - به اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ

 

دانلود Hotspot Maker

| نرم افزار به اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ |

 

Hotspot Maker 2.7.0 + Portable نرم افزاری ساده و کم حجم، به منظور راه اندازی نقطه اتصال، به کمک کارت شبکه بی سیم کامپیوترهای لپ تاپ است. نرم افاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته ایم، قادر است اینترنت لپ تاپ شما را به صورت بی سیم در محدوده اطراف به اشتراک بگذارد تا بتوانید با سایر دستگاه های بی سیم خود نظیر گوشی موبایل یا تبلت به شبکه اینترنت متصل شوید. اگر مودم اینترنت شما از نوع فاقد قابلیت WiFi است، جای نگرانی نیست، تنها کافی است که لپ تاپ خود را با کابل Lan به اینترنت متصل کرده و سپس با Hotspot Maker، یک شبکه بی سیم را راه اندازی کنید.

در واقع به کمک نرم افزار Hotspot Maker، دیگر هیچ نگرانی ای بابت در دسترس نبودن روتر بی سیم نخواهید داشت، چرا که با این برنامه می توانید لپ تاپ خود را به یک مودم وایرلس تبدیل کنید و در هر زمان تنها با کلیک روی دکمه Start Wi-Fi، شبکه بی سیم خود را راه اندازی کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Hotspot Maker را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Hotspot Maker :

– قابلیت به اشتراک گذاری آسان اینترنت لپ تاپ با دستگاه های بی سیم

– عدم نیاز به مهارت های پیچیده و نصب و راه اندازی سریع و آسان

– امکان به اشتراک گذاری اینترنت بی سیم با پسورد اختصاصی با دستگاه هایی نظیر اسمارت فون، تبلت و …

– پشتیبانی از Windows© 7/8/8.1/10

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR