دانلود 7Data Recovery Suite Enterprise 4.0 + Portable – نرم افزار بازیابی اطلاعات

دانلود 7Data Recovery Suite Enterprise 4.0 + Portable - نرم افزار بازیابی اطلاعات

 

دانلود 7Data Recovery Suite Enterprise

| نرم افزار بازیابی اطلاعات |

 

7Data Recovery Suite Enterprise 4.0 + Portable نام نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده، در زمینه بازیابی اطلاعات حذف شده، در شرایط مختلف است. مهم نیست که شما داده های خود را به چه شکلی و از چه حافظه ای از دست داده باشید ! نرم افزاری که در اینجا برای شما عزیزان تدارک دیده ایم، قادر است داده های شما را در شرایط : حذف تصادفی فایل ها، آسیب دیدن داده ها و فرمت شدن حافظه ها، از بین رفتن پارتیشن ها و … بازیابی می کند. این نرم افزار به طور کامل از هارد دیسک، فلش مموری، مموری کارت و … پشتیبانی داشته و به ساده ترین روش ممکن، امکان ریکاوری اطلاعات را برای شما فراهم می کند.

حتی اگر با استفاده از SHIFT+DELETE، داده های خود را به طور دائم حذف کرده باشید، باز هم نرم افزار 7Data Recovery قادر است اطلاعات از بین رفته را برایتان بازگردانی کند. این نرم افزار به طور کامل از انواع فرمت های صوتی، گرافیکی، ویدیویی، فایل های فشرده، سندهای متنی و … پشتیبانی دارد و قادر است در زمانی کوتاه اطلاعات حذف شده تان را بازیابی کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار 7Data Recovery Suite Enterprise را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار 7Data Recovery Suite Enterprise :

– قابلیت بازیابی اطلاعات حذف شده به صورت تصادفی

– امکان بازیابی اطلاعات حذف شده شما از هارد دیسک، فلش مموری، مموری کارت و …

– قابلیت بازیابی اطلاعات شما از پارتیشن های حذف شده

– ساپورت وسیع از انواع فرمت های فایل های صوتی، گرافیکی، ویدیویی، فایل های فشرده، سندهای متنی و …

– امکان بازیابی اطلاعات از دوربین های دیجیتال و گوشی های هوشمند

– قابلیت پیش نمایش فایل های ریکاوری شده پیش از ذخیره سازی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR