دانلود بازی Battlefield 1 – بتلفیلد 1 برای PC

دانلود بازی Battlefield 1 - بتلفیلد 1 برای PC

 

دانلود بازی Battlefield 1 برای کامپیوتر

| بازی بتلفیلد 1 |

| کرک رسمی و معتبر گروه CPY اضافه شد… |

 

Battlefield 1 بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط EA DICE ساخته و توسط Electronic Arts برای کامپیوتر عرضه شده است. سرانجام بعد از ماه ها انتظار، گروه قدرتمند CPY در یک اقدام غافلگیر کننده، بتلفیلد 1 را نیز کرک کرد ! با پیشرفت موتورهای قدرتمند بازی سازی، شرکت های عرضه کننده عناوین محبوب و شناخته شده تصمیم بر آن گرفته اند تا هر بار از متدهای پیچیده تری برای جلوگیری از کرک شدن محصولات خود استفاده کنند. در این میان، گروه قدیمی و شناخته شده ی CPY، همواره در پی شکستن قدرتمندترین قفل ها برآمده و اکنون خبر خوش برای آن دسته از طرفداران بازی محبوب بتلفیلد آن که : سرانجام می توانید Battlefield 1 را نیز به صورت کرک شده دانلود و بازی کنید ! بتلفیلد 1، دارای بهینه سازی هایی اساسی نسبت به عناوینی همچون بتلفیلد 4 و بتلفیلد هاردلاین بوده است، بیشتر بازخوردهای مثبت مربوط به این بازی، به دلیل تم جنگ جهانی اول آن است.

مشابه با نسخه های قبل، Battlefield 1 نیز یک بازی اول شخص و اکشن است که بر مبنای کار تیمی پیشروی می کند، این بازی وقایعی تاریخی از جنگ جهانی اول را در محیطی خارق العاده به تصویر خواهد کشاند، از این رو در صورتی که شما نیز از علاقمندان به این سبک از بازی ها با محوریت داستان های واقعی باشید، بتلفیلد 1 می تواند برایتان بسیار غافل گیر کننده باشد. پلیرها می توانند از سلاح های اصلی و واقعی جنگ جهانی اول استفاده کنند، از جمله آنان می توان به سلاح های اتوماتیک، نیمه اتوماتیک، تفنگ های انفجاری و حتی امکان استفاده از گاز خردل اشاره کرد ! علاوه بر این ها، بتلفیلد 1 به پلیر این امکان را می دهد که کنترل وسایل نقلیه و مجهز شده ای همچون تانک های سنگین، کامیون، اتومبیل، قایق، هواپیما دوباله، قطار و همچنین بالون و حتی اسب را به دست بگیرد ! هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Battlefield 1 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

بتلفیلد 1، در حالت تک نفره، تعداد 6 داستان مختلف از بازی را با عناوین Storm of Steel, Through Mud and Blood, Friends in High Places, Avanti Savoia, The Runner, Nothing is Written برای پلیر در نظر گرفته است که هریک داستانی منحصر به فرد را از جنگ جهانی اول در نقاط مختلف دنیا به تصویر خواهد کشاند. بر خلاف نسخه های قبلی این بازی، این بار بتلفیلد 1، تعداد 6 فصل مختلف را برای شما با داستان هایی مختلف در نظر دارد، فصل Storm of Steel، جنگ جهانی اول را از دیدگاه اعضای گروه Harlem Hellfighters در کشور فرانسه به تصویر می کشاند. فصل Through Mud and Blood از نگاه یک راننده تانک بریتانیایی، در کشور فرانسه به تصویر کشیده شده است. فصل Friends in High Places در انگلستان و فرانسه و در قالب خلبان های جنگنده با عنوان Royal Flying Corps تعریف گردیده است. فصل Avanti Savoia یکی از بازمانده های ایتالیایی از اعضای Arditi را در نظر گرفته است، فصل The Runner در شبه جزیره گالیپولی (نیمه اروپایی ترکیه) از دیدگاه دونده آنزاک به تصویر کشیده می شود. در نهایت آخرین فصل از داستان بازی با نام Nothing is Written، در بین النهرین از دیدگاه یک جنگجوی Bedouin تحت فرمان لورنس عربستان به تصویر کشیده می شود.

 

محور داستانی قسمت Storm of Steel :

داستان این فصل از بازی در 1918 میلادی به تصویر کشیده می شود، پلیر کنترل کاراکترهای گروه Harlem Hellfighters با اسامی George Adams, John Amite, Chris Baker, Walter Lincoln را به دست می گیرد، جایی که آن ها در تلاش هستند تا از مواضع خود در برابر نیروهای آلمان در کشور فرانسه دفاع کنند. بازی در همان ابتدای کار، پلیر را در خط مقدم امواجه سربازان آلمانی قرار می دهد و از همان آغاز بازی، پلیر را به چالش سختی وادار می کند. اگر یکی از کاراکترها موفق نشده و در این مرحله کشته شود، بازی را از دیدگاه یکی دیگر از اعضای تیم ادامه خواهید داد.

در آغاز نبرد، Harlem Hellfighters زمین را به آلمان ها واگذار می کنند. اما تانک های بریتانیایی، نیروهای آلمان را مجبور به عقب نشینی می کنند. اعضای Harlem Hellfighters مجدداً پیش روی کرده و در مقابل نیروهای آلمانی ایستادگی می کنند، زمانی که یک به یک کاراکترهای گروه کشته می شوند و دیدگاه بازی به آخرین سرباز بازمانده تغییر پیدا می کند، سرباز آلمانی سعی می کند که او را در یک درگیری از بین ببرد، اما یک انفجار ناگهانی کل میدان نبرد را زیر و رو می کند، در این میان آخرین کاراکتر شما به خود می آید و در ابتدا تصور می شود که او آخرین بازمانده است، اما زمانی که به خود می آید با یک بازمانده از آلمانی ها رو در رو می گردد. هردوی آنان دارای اسلحه هایی هستند که در نقطه ای دورتر از آنان بر زمین افتاده، حال آنان از فرط خستگی ، متوجه بیهودگی وضعیت شده و از برداشتن سلاح های صرف نظر می کنند. این قسمت از داستان بازی همچون فیلم های سینمایی، دارای یک پایان باز می باشد که پلیر را تا آخرین لحظه میخکوب می کند !

 

محور داستانی قسمت Through Mud and Blood:

داستان این فصل از بازی، در پاییز سال 1918 میلادی به تصویر کشیده می شود. نبرد کمبره در جنگ صد روزه که با القاب Battle of Cambrai و Hundred Days Offensive شناخته می شوند، در همین دوران به وقوع پیوسته اند. در این حالت از بازی، پلیر در قالب Daniel Edwards نقش آفرینی می کند، او در گذشته راننده یکی از تانک های بریتانیایی است. Edwards اکنون راننده یک تانک Mark V است که در محور داستانی این قسمت از بازی با سایر اعضای گروه خود از جمله Townsend (فرمانده)، McManus (توپچی)، Pritchard و Finch ملاقات خواهد کرد.

اعضای این گروه و خدمه، می بایست ضمن عبور از خطوط نیروهای آلمانی، به شهر کمبره در فرانسه برسند و با به دست گرفتن استراتژیک منطقه، در پی نابودی توپخانه های آنان باشند. Finch در هنگام تعمیر تانک، توسط نیروهای دشمن هدف قرار گرفته و کشته می شود، پس از آن تانک در گل و لای گیر کرده و توسط نیروهای پیاده نظام محاصره می شود. Townsend تصمیم میگیرد با آزادسازی یک پرنده نامه بر، دیگران را از موقعیت فعلی تانک باخبر ساخته و برای نجات دادن تانک، درخواست حمله هوایی کند. Pritchard در هنگام آزاد کردن این پرنده کشته می شود و از Edwards می خواهد که او این کار را انجام دهد. در نهایت نیروهای بریتانیایی، تانک را نجات می دهند. در مواجهه با مه غلیظ در یکی از جنگل های اطراف، Edwards به عنوان یک دیده بان در جلوی تانک حرکت می کند. در ادامه تانک با یک مشکل مکانیکی رو به رو می شود، به منظور برطرف کردن مشکل تانک، Townsend تصمیم میگیرد Edwards و McManus را برای تهیه شمع از تانک های بریتانیایی ای که توسط نیروهای آلمانی گرفته شده، اعزام کند. در این زمان McManus از مأموریت های موجود اظهار تنفر کرده و مأموریت را رها می کند. اما با این حال McManus در ادامه داستان و در زمانی بسیار دقیق، برای نجات جان Edwards از یک سرباز آلمانی بازخواهد گشت.

بعد از آنکه تانک تعمیر شد، اعضای گروه به سمت یک ایستگاه قطار تحت کنترل نیروهای آلمانی حرکت می کنند، با آنکه این تانک، تنها تانک بریتانیایی در این حومه است، خدمه تانک شروع به شلیک و انفجار ایستگاه قطار می کنند تا با اینکار آلمان ها را به بهانه ی در راه بودن حمله ای بزرگ از سوی نیروهای بریتانیا گول بزنند ! با نابود کردن نیروهای آلمانی در ایستگاه قطار، تانک و خدمه به سمت کمبره حرکت می کنند، سر انجام با دستور نیروهای آلمانی در این مکان، تانک توقف کرده و Edwards و MacManus  در حین دفاع از تانک مجروح می شوند. Townsend نیز با فدا کردن خود با شعله ور ساختن گاز قابل اشتعال در داخل تانک، خود و نیروهای آلمانی را به کام مرگ می برد. در این زمان تانک نابود شده و Edwards و McManus به عنوان بازمانده های آن، به کمبره قدم می گذارند. در تاریخ آمده که در نبرد کمبره، تعداد 300 تانک مختلف حضور داشته و 1 ماه بعد از این اتفاقات، این نبرد به پایان رسیده است.

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Battlefield 11 300x169 - دانلود بازی Battlefield 1 - بتلفیلد 1 برای PC Battlefield 12 300x169 - دانلود بازی Battlefield 1 - بتلفیلد 1 برای PC

 

Battlefield 13 300x169 - دانلود بازی Battlefield 1 - بتلفیلد 1 برای PC Battlefield 14 300x169 - دانلود بازی Battlefield 1 - بتلفیلد 1 برای PC

 

Battlefield 15 300x169 - دانلود بازی Battlefield 1 - بتلفیلد 1 برای PC Battlefield 16 300x169 - دانلود بازی Battlefield 1 - بتلفیلد 1 برای PC

 

Battlefield 17 300x169 - دانلود بازی Battlefield 1 - بتلفیلد 1 برای PC Battlefield 18 300x169 - دانلود بازی Battlefield 1 - بتلفیلد 1 برای PC

 

Battlefield 19 300x169 - دانلود بازی Battlefield 1 - بتلفیلد 1 برای PC Battlefield 110 300x169 - دانلود بازی Battlefield 1 - بتلفیلد 1 برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1 and Windows 10
Processor (AMD): AMD FX-6350
Processor (Intel): Core i5 6600K
Memory: 8GB RAM
Graphics Card (AMD): AMD Radeon™ HD 7850 2GB
Graphics Card (NVIDIA): nVidia GeForce® GTX 660 2GB
DirectX: 11.0 Compatible Video Card or Equivalent
Online Connection Requirements: 512 KBPS or Faster Internet Connection

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit Windows 10 or Later
Processor (AMD): AMD FX 8350 Wraith
Processor (Intel): Intel Core i7 4790 or Equivalent
Memory: 16GB RAM
Graphics Card (AMD): AMD Radeon™ RX 480 4GB
Graphics Card (NVIDIA): NVIDIA GeForce® GTX 1060 3GB
DirectX: 11.1 Compatible Video Card or Equivalent
Online Connection Requirements: 512 KBPS or Faster Internet Connection
Available Disk Space: 50GB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 52.5 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR