دانلود Creative Cloud Cleaner Tool 3.7.5.17 – رفع مشکلات نصب محصولات ادوبی

دانلود Creative Cloud Cleaner Tool 3.7.5.17 - رفع مشکلات نصب محصولات ادوبی

 

دانلود Creative Cloud Cleaner Tool

| رفع مشکلات نصب محصولات ادوبی |

 

Creative Cloud Cleaner Tool 3.7.5.17 نام نرم افزاری جهت رفع مشکلات نصب محصولات ادوبی است. احتمالا برای شما هم پیش آمده که در حین نصب یکی از محصولات شرکت ادوبی، با ارور فایل های آسیب دیده و قدیمی مواجه شده باشید. این پیغام در مواقعی نمایش داده می شود که شما یک نسخه از نرم افزار را قبلا بر روی سیستم نصب کرده و اکنون قصد نصب نسخه ای دیگر را دارید. اگر فایل های مربوط به نسخه قبلی همچنان در سیستم باقی مانده باشند، نصب نسخه جدید با شکست مواجه شده و شما به هیچ وجه قادر به حل مشکل نخواهید بود.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته ایم، می تواند با شناسایی این فایل های باقی مانده و آسیب دیده، فایل های معیوب را به کلی حذف کند تا شما بتوانید را رد کردن ارورهای نصب محصول مورد نظر، آن را موفقیت نصب کنید. این نرم افزار شما را قادر می سازد تمامی مشکلات موجود در نصب محصولات ادوبی از جمله ادوبی فتوشاپ، افتر افکت و … را برطرف کرده و به سادگی تمامی ارورهای آنان را برای همیشه برطرف کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Creative Cloud Cleaner Tool را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Creative Cloud Cleaner Tool :

– رفع مشکلات نصب محصولات ادوبی

– ساده سازی فرآیند نصب ایمن محصولات ادوبی

– از بین بردن ارورهای نصب نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ، افتر افکت، دریم ویور و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.24 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR