دانلود Easy USB Creator 2.3.1.43 – نرم افزار ساخت دیسک های بوتیبل USB

دانلود Easy USB Creator 2.2 - نرم افزار ساخت دیسک های بوتیبل USB

 

دانلود Easy USB Creator

| نرم افزار ساخت دیسک های بوتیبل USB |

 

Easy USB Creator 2.3.1.43 به شما این امکان را می دهد که در زمانی کوتاه، بتوانید به آسانی حافظه های USB خود را به دیسک های بوتیبل تبدیل کنید. امروزه بسیاری از کاربران، حتی با داشتن دیسک های لوح فشرده از سیستم عامل های خود، ترجیح می دهند برای نصب مجدد سیستم عامل بر روی کامپیوتر، از حافظه های USB استفاده کنند. این کار با استفاده از یک فایل ایمیج از سیستم عامل مورد نظر انجام می گیرد، کاربران ایمیج دلخواه خود را بر روی فلش مموری رایت کرده و با استفاده از این حافظه بوتیبل، سیستم عامل را نصب می کنند.

مزیت استفاده از اینگونه حافظه ها برای نصب سیستم عامل این است که سرعت نصب ویندوز، چندین برابر حالت استفاده از لوح های فشرده است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود نیز برای شما آماده کرده ایم، قادر است از دیسک های USB شما، به آسانی دیسک هایی بوتیبل بسازد تا از آنان بتوانید برای نصب سیستم عامل مورد نظر خود استفاده نمایید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Easy USB Creator را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Easy USB Creator :

– دارا بودن رابط کاربری ساده و تمیز

– امکان کاربرد برای کاربران مبتدی و حرفه ای

– مناسب برای ساخت دیسک های بوتیبل نصب ویندوز و لینوکس

– پشتیبانی از ویندوزهای 32 و 64 بیتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR