دانلود بازی Minecraft Story Mode 1.37 – ماین کرافت: حالت داستانی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Minecraft Story Mode 1.37 - ماین کرافت: حالت داستانی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Minecraft Story Mode برای اندروید

| بازی ماین کرافت: حالت داستانی برای اندروید + دیتا |

 

Minecraft Story Mode 1.37 نسخه داستانی بازی محبوب و بسیار پرطرفدار ماین کرافت است که در این مطلب از سایت یاس دانلود، نسخه 5 قسمته آن را برای شما گیمرهای گوشی ها و تبلت های اندرویدی آماده کرده ایم. اگر از علاقمندان به سری بازی های ماین کرافت باشید، احتمالا با نسخه کامپیوتری این بازی آشنایی دارید، در سال گذشته در ابتدا 5 قسمت و سپس 3 اپیزود اضافه برای این بازی داستانی عرضه شد، اکنون کمپانی بازی سازی Telltale Games، علاقمندان به ماین کرافت را با معرفی نسخه اندرویدی این بازی شگفت زده کرده است !

در نسخه داستانی این بازی اندرویدی، همچون نسخه کامپیوتری این بازی، شما همراه با دوستان خود یک ماجراجوئی جدید را آغاز می کنید. قهرمان شما در این بازی کاراکتری با نام Jesse است که همراه با دوستان خود، سفری را تا پایان دنبال دنبال خواهد کرد. اژدها اندر را شما و دوستانتان نابود کرده اید، در حالی که همه چیز پایان یافته به نظر می رسد، یک اتفاق بد در حال وقوع است و این شروعی است بر اتفاقات زنجیره وار که یکی از پس از دیگری شما را در نسخه داستانی بازی ماین کرافت با خود سرگرم خواهد کرد. هم اکنون می توانید بازی Minecraft Story Mode را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی Minecraft Story Mode :

– محیطی کاملا آشنا مخصوص دوست داران سری بازی های ماین کرافت

– صداگذاری فوق العاده و حضور انواع شخصیت های شناخته شده برای سری ماین کرافت

– دارا بودن محوریت داستانی بسیار قوی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Minecraft Story Mode1 150x84 - دانلود بازی Minecraft Story Mode 1.37 - ماین کرافت: حالت داستانی برای اندروید + دیتا Minecraft Story Mode2 150x84 - دانلود بازی Minecraft Story Mode 1.37 - ماین کرافت: حالت داستانی برای اندروید + دیتا Minecraft Story Mode3 150x84 - دانلود بازی Minecraft Story Mode 1.37 - ماین کرافت: حالت داستانی برای اندروید + دیتا Minecraft Story Mode4 150x84 - دانلود بازی Minecraft Story Mode 1.37 - ماین کرافت: حالت داستانی برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 19 + 750 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR