دانلود EAS: Easy App Switcher 2.6.6 – جا به جایی آسان بین اپلیکیشن ها در اندروید

دانلود EAS: Easy App Switcher 2.6.6 - جا به جایی آسان بین اپلیکیشن ها در اندروید

 

دانلود EAS: Easy App Switcher برای اندروید

| جا به جایی آسان بین اپلیکیشن ها در اندروید |

 

EAS: Easy App Switcher 2.6.6 قادر است به طور کامل، سیستم سوئیچ میان اپلیکیشن های اندرویدی را تغییر دهد ! همانطور که می دانید گوشی ها و تبلت های اندرویدی، دارای یک دکمه فیزیکی در پایین صفحه هستند که با انتخاب آن، می توان لیست اپلیکیشن های اخیر یا پس زمینه را مشاهده کرد. کاربران در صورتی که بخواهند در میان این نرم افزارها جا به جا شوند، لازم است که یک بار این دکمه را لمس کرده و سپس از میان اپلیکیشن ها، برنامه یا بازی مورد نظر خود را انتخاب و به آن سوئیچ کنند. همین امر باعث می شود که تأخیر کوتاهی در عمل جا به جایی بین اپلیکیشن ها به وجود بیاید، با وجود اینکه این تأخیر در حد نیم الی یک ثانیه است، اما باز هم برخی کاربران از این ویژگی گله مند هستند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده ایم، قادر است امکان جا به جایی آسان بین انواع اپلیکیشن ها را برای شما فراهم کند. بدین ترتیب که همواره یک آیکون کوچک از اپلیکیشن قبلی، در گوشه صفحه برایتان به نمایش گذاشته می شود. برای مثال در صورتی که شما در حال ارسال یک پیام بوده باشید و در این میان یک پیام از تلگرام یا واتس اپ دریافت کنید، بعد از ورود به این اپلیکیشن ها، آیکون مربوط به برنامه قبل (یعنی Messaging) در گوشه صفحه برایتان به نمایش گذاشته می شود و تنها با یک لمس می توانید به آن سوئیچ کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار EAS: Easy App Switcher را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EAS: Easy App Switcher :

– امکان سوئیچ به اپلیکیشن های اخیر یا مورد علاقه

– امکان کشیدن آیکون شناور به مرکز صفحه برای دسترسی به اپلیکیشن های بیشتر

– امکان عملکرد در گوشه صفحه

– امکان عملکرد در قالب دکمه فیزیکی Back

– پشتیبانی از نسخه های مختلف اندروید

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

EAS Easy App Switcher1 84x150 - دانلود EAS: Easy App Switcher 2.6.6 - جا به جایی آسان بین اپلیکیشن ها در اندروید EAS Easy App Switcher2 84x150 - دانلود EAS: Easy App Switcher 2.6.6 - جا به جایی آسان بین اپلیکیشن ها در اندروید EAS Easy App Switcher3 84x150 - دانلود EAS: Easy App Switcher 2.6.6 - جا به جایی آسان بین اپلیکیشن ها در اندروید EAS Easy App Switcher4 84x150 - دانلود EAS: Easy App Switcher 2.6.6 - جا به جایی آسان بین اپلیکیشن ها در اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR