دانلود Xtreme Racing 2 – Speed Car GT 1.0.7 – مسابقات اتومبیل رانی برای اندروید

دانلود Xtreme Racing 2 - Speed Car GT 1.0.7 - مسابقات اتومبیل رانی برای اندروید

 

دانلود بازی Xtreme Racing 2 – Speed Car GT برای اندروید

| بازی مسابقات اتومبیل رانی برای اندروید |

 

Xtreme Racing 2 – Speed Car GT 1.0.7 نام یکی از جدیدترین بازیه ای سبک مسابقه ای از استودیوی بازی سازی Genera Games است که یک شبیه سازی بسیار جذاب، از ماشین های کنترلی را برای شما به ارمغان می آورد. اکنون وقت آن است که ضمن رقابت با سایر اتومبیل ها، از موانع دوری کرده و زودتر از بقیه به خط پایان برسید. این بار شما راننده ی واقعی اتومبیل ها نیستید؛ در واقع اتومبیل های این بازی ماشین هایی با کنترل از راه دور هستند که شما وظیفه کنترل اتومبیل مخصوص به خود را بر عهده خواهید داشت.

در بازی Xtreme Racing 2 – Speed Car GT می توانید با نمایش بهترین مهارت های خود، به بهترین راننده رقابت ها تبدیل شوید، به کمک امکان شخصی سازی اتومبیل های می توانید ویژگی هایی از قبیل گاز نیتروژن را به خودروی خود اضافه کنید تا با شتاب های ناگهانی تمامی حریفان را در پشت سرتان جای بگذارید. تنوع بسیار در انتخاب اتومبیل ها، قابلیت های شخصی سازی و همچنین امکان مسابقه در محیط های مختلف از مهم ترین نکات مثبت در مورد این بازی به شمار می روند. هم اکنون می توانید بازی Xtreme Racing 2 – Speed Car GT را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی Xtreme Racing 2 – Speed Car GT :

– دارا بودن امکان آپگرید تمامی قسمت های اتومبیل از جمله شاسی، لاستیک، موتور، بدنه

– قابلیت تیونینگ اتومبیل ها، چسباندن استیکرهای جذاب بر روی خودروها

– امکان انجام بازی آنلاین و چند نفره با دوستان

– امکان شرکت در رویدادهای نفس گیر و کسب مقام های قهرمانی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Xtreme Racing 2 Speed Car GT1 150x84 - دانلود Xtreme Racing 2 - Speed Car GT 1.0.7 - مسابقات اتومبیل رانی برای اندروید Xtreme Racing 2 Speed Car GT2 150x84 - دانلود Xtreme Racing 2 - Speed Car GT 1.0.7 - مسابقات اتومبیل رانی برای اندروید Xtreme Racing 2 Speed Car GT3 150x84 - دانلود Xtreme Racing 2 - Speed Car GT 1.0.7 - مسابقات اتومبیل رانی برای اندروید Xtreme Racing 2 Speed Car GT4 150x84 - دانلود Xtreme Racing 2 - Speed Car GT 1.0.7 - مسابقات اتومبیل رانی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 80 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR