دانلود بازی Counter Terrorist Attack 5.1.6 – کانتر تروریست برای اندروید

دانلود بازی Counter Terrorist Attack 5.1.6 - کانتر تروریست برای اندروید

 

دانلود بازی Counter Terrorist Attack برای اندروید

| بازی کانتر تروریست برای اندروید |

 

Counter Terrorist Attack 5.1.6 نام یک بازی اکشن و اول شخص، از استودیوی بازی سازی GHA Games Developers است که یاد و خاطره ی بازی محبوب کانتر استریک را این بار در گوشی ها و تبلت های اندرویدی شما زنده می کند ! در سال های گذشت]، بازی کانتر استریک توجه بسیاری از گیمرهای کامپیوتری را به خود جلب کرد، هر ساله رقابت های پر هیجانی در بین پلیرها انجام می گیرد و همچنان نیز بسیاری از افراد از طرفداران پر و پا قرص آن هستند. اگر شما نیز از دوست داران سری بازی های کانتر استریک هستید، شما را دعوت می کنیم تا در بازی Counter Terrorist Attack، محیطی جذاب و آشنا از کانتر استریک را تجربه کنید.

Counter Terrorist Attack یک بازی اکشن و جنگی، با دارا بودن انواع سلاح های مدرن و پیشرفته از جمله شاتگان، کلاشینکف و بسیاری دیگر از اسلحه های تخریب گر است. در این بازی اندرویدی شما در قالب یکی از بهترین سرابازن آموزش دیده ی ارتش نقش آفرینی می کنید، اکنون وقت آن است که با نشانه گیری های دقیق خود، تروریست ها را از بین ببرید و مردمان بیگناهی را که به گروگان گرفته اند آزاد کنید. هم اکنون می توانید بازی Counter Terrorist Attack را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی Counter Terrorist Attack :

– دارا بودن مأموریت های پیچیده، ساختمان های گروگان گیری شده و حساسیت بسیار در نشانه گیری های دقیق

– دارا بودن اسلحه های شلیک از راه دور و نزدیک

– دارا بودن نقشه های نزدیک به واقعیت با طراحی عالی

– کشتار تمامی تروریست ها و پشت سر گذاشتن مراحل بازی

– محیط گرافیکی 3 بعدی جذاب و زیبا

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Counter Terrorist Attack1 150x94 - دانلود بازی Counter Terrorist Attack 5.1.6 - کانتر تروریست برای اندروید Counter Terrorist Attack2 150x94 - دانلود بازی Counter Terrorist Attack 5.1.6 - کانتر تروریست برای اندروید Counter Terrorist Attack3 150x94 - دانلود بازی Counter Terrorist Attack 5.1.6 - کانتر تروریست برای اندروید Counter Terrorist Attack4 150x94 - دانلود بازی Counter Terrorist Attack 5.1.6 - کانتر تروریست برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR