دانلود Maplesoft MapleSim 2022.2 x86/x64 – نرم افزار مدل سازی و شبیه سازی

دانلود Maplesoft MapleSim 2016.2 - نرم افزار مدل سازی و شبیه سازی

 

دانلود Maplesoft MapleSim

| نرم افزار مدل سازی و شبیه سازی |

 

Maplesoft MapleSim 2022.2 x86/x64 نرم افزاری بسیار قدرتمند و پیشرفته در زمینه مدل سازی و شبیه سازی به صورت چند دامنه، از کمپانی نرم افزاری Maplesoft است که اکنون جدیدترین نسخه از آن را همراه با فعال ساز در اختیار شما بازدید کنندگان عزیز قرار می دهیم. Modelica یک زبان مدل سازی شیء گرا و چند دامنه، به منظور مدل سازی جزء گرا در سیستم های پیچیده است. کاربرد زبان Modelica در انواع سیستم های مکانیکی، الکتریکی، الکترونیکی، هیدرولیکی، حرارتی، کنترل، برق و … است، نرم افزار Maplesoft MapleSim نیز یک برنامه مبتنی بر زبان Modelica به منظور مدل سازی و شبیه سازی قطعات در انواع سیستم های مذکور است.

MapleSim قادر است با تولید معادلات مدل، اجرای شبیه سازی، و انجام تجزیه و تحلیل با استفاده از موتور ریاضی سمبلیک و عددی با استفاده از موتور Maple، بسیاری از نیاز های مدل سازی و شبیه سازی مورد کاربرد در این زمینه ها را به طور کامل پوشش دهد. مدل ها با استفاده از عمل Drag&Drop از کتابخانه های کناری به محیط کاری نرم افزار صورت می گیرند که در نهایت یک سیستم فیزیکی را در نمای گرافیکی به تصویر خواهد کشاند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Maplesoft MapleSim را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Maplesoft MapleSim :

– دارا بودن مجموعه ابزارهای حرفه ای در زمینه مدل سازی و شبیه سازی

– مناسب برای انواع سیستم های مکانیکی، الکتریکی، الکترونیکی، هیدرولیکی، حرارتی، کنترل، برق و …

– عملکرد مبتنی بر زبان Modelica به منظور مدل سازی و شبیه سازی قطعات

– ساده سازی و تولید خودکار معادلات مدل

– امکان مدل سازی ساده در محیط کار نرم افزار با استفاده از ابزارهای موجود در کتابخانه های نرم افزار

 



مهرگان آی‌تی


System requirements:

OS:Windows 7/8.1/10 (x64)
CPU:AMD X86_64 1 GHz Intel Xeon, Intel 64
Memory:4 GB
Space:4 GB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 475/750 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR