دانلود Ninja Download Manager Build 38 + Portable – نینجا دانلود منیجر

دانلود Ninja Download Manager Build 34 - مدیریت دانلود نینجا

 

دانلود Ninja Download Manager

| نرم افزار مدیریت دانلود نینجا |

 

Ninja Download Manager Build 38 + Portable نینجا دانلود منیجر نام یک نرم افزار مدیریت دانلود حرفه ای، مخصوص کاربران سیستم عامل ویندوز در نمایی بسیار زیبا و مدرن است. استفاده از دانلود منیجرهای قدیمی با اینترفیس های خسته کننده و تکراری را فراموش کنید ! نینجا دانلود منیجر، نام یک نرم افزار فوق العادهحرفه ای در زمینه مدیریت فایل های دانلودی شما در نمایی بسیار زیبا و جذاب است. Ninja Download Manager با تکه تکه کردن فایل های دانلودی، سرعت دانلود شما را به طور چشم گیری افزایش می دهد، همچنین شما به فانکشن هایی همچون Stop/Pause/Resume نیز در حین دانلود فایل ها دسترسی خواهید داشت.

این نرم افزار قادر است لینک های دانلودی موجود در کلیپ بورد شما را شناسایی و در برنامه قرار دهد، علاوه بر این شما می توانید لینک ها را از صفحات وب، به داخل محیط نرم افزار Drag کرده و سپس اقدام به دانلود فایل خود کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Ninja Download Manager را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Ninja Download Manager :

– امکان افزایش دادن چشم گیر سرعت دانلود فایل ها

– قابلیت Stop/Pause/Resume در حین دانلود فایل ها

– امکان تکه تکه کردن فایل های دانلودی برای افزایش سرعت

– مدیریت حرفه ای فایل های دانلودی

– دارا بودن اینترفیس بسیار زیبا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR