دانلود eCognition Developer 9.01 x64 – تحلیل، پردازش و قطعه بندی تصاویر ماهواره ای

دانلود eCognition Developer 9.01 x64 - تحلیل، پردازش و قطعه بندی تصاویر ماهواره ای

 

دانلود eCognition Developer

| تحلیل، پردازش و قطعه بندی تصاویر ماهواره ای |

 

eCognition Developer 9.01 x64 نام نرم افزاری قدرتمند به منظور بهبود، سرعت بخشیدن و خودکارسازی فرآیند تفسیر داده های جغرافیایی است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته ایم، قادر است تحلیل هایی معنادار را از یک تصویر ساده انجام دهد، به واقع این برنامه می تواند اطلاعاتی معنادار و مفید را از یک تصویر جغرافیایی یا ماهواره ای استخراج کند. eCognition را می توان به عنوان بهترین نرم افزار در زمینه طبقه بندی و یا قطعه بندی تصاویر به شمار آورد.

پردازش تصاویر در نرم افزار eCognition بر خلاف سایر نرم افزارها که مبتنی بر پیکسل های تشکیل دهنده تصاویر هستند، بر اساس اشیاء صورت می پذیرد. با قطعه بندی تصاویر، قادر هستیم مجموعه ای از پیکسل های همجوار را در قالب یک قطعه در نظر گرفته و پرزداش تصاویر با به شکلی معنا دار انجام دهیم، نرم افزار مذکور با دارا بودن ابزارهایی بسیار پیشرفته، نیاز به برنامه نویسی به منظور قطعه بندی تصاویر را به حداقل خود رسانده و بهترین روش را برای این عمل در اختیار شما قرار می دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار eCognition Developer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار eCognition Developer :

– دارا بودن ابزارهای پیشرفته به منظور قطعه بندی تصاویر

– پشتیبانی از پارامترهای مربوط مؤثر و روش های مختلف قطعه بندی

– استخراج اطلاعاتی معنادار از تصاویر جغرافیایی

– مناسب برای دانشجویان رشته عمران

– پردازش تصاویر پیشرفته مبتنی بر شیء

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 138 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR