دانلود ARDUINO 2.3.1 Win/Mac/Portable – نرم افزار کدنویسی بردهای آردوینو

دانلود ARDUINO 1.8.1 + Portable - نرم افزار کدنویسی بردهای آردوینو

 

دانلود ARDUINO

| نرم افزار کدنویسی بردهای آردوینو |

 

ARDUINO 2.3.1 Win/Mac/Portable جدیدترین نسخه از نرم افزار آردوینو به منظور کدنویسی بردهای آردوینو است. آردوینو یک پلت فرم منبع باز الکترونیکی با شعار استفاده آسان از سخت افزار و نرم افزار است؛ بردهای Arduino قادر هستند ورودی ها را بخوانند، به واقع گفته می شود که آردوینو می تواند با استفاده از سنسورهایی مختلف، محیط اطراف را احساس کند، از جمله با این سنسورها می توان به تشخیص نور با یک سنسور، قرار گرفتن اثر انگشت بر روی یک دکمه و یا یک پیام توییتری اشاره کرد ! آردوینو با این کار قادر خواهد بود محیط اطراف خود را به کنترل خود درآورد، برای مثال می توان به امکان کنترل موتورها، روشن کردن چراغ های LED و یا انتشار آنلاین یک فایل اشاره کرد !

بردهای آردوینو می توانند برای مبتدیان و حتی کاربران حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد، همانطور که شاهد بودید پیش تر نرم افزار مخصوص کدنویسی بردهای AVR را با نرم افزار کدویژن را خدمت شما الکترونیکی ها معرفی کردیم، در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی آخرین نسخه از نرم افزار مخصوص کدنویسی بردهای آردوینو در خدمت هستیم. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به طور کامل بردهای آردوینو خود را مدیریت، کنترل و کدنویسی کنید، در واقع با استفاده از مجموعه ای از دستورات به میکرو کنترلرهای موجود بر روی برد، می توانید وظایف آن را به خوبی تعریف کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ARDUINO را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ARDUINO :

– ساده سازی فرآیند کار با میکروکنترلرها

– یکی از ارزان ترین روش ها برای کار با میکروکنترلرها و برنامه نویسی بردهای آردوینو

– عدم وابستگی مستقیم به ویندوز و قابلیت اجرای IDE در مک و لینوکس

– منبع باز و رایگان بودن

– مناسب برای محققین و دانشجویان رشته های الکترونیک، رباتیک و هوش مصنوعی

– دارا بودن کتابخانه های متنوع و گسترده

– کدنویسی آسان به زبان برنامه نویسی سطح بالا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 157/184 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR