دانلود Database .NET 20.6.6235.1 – نرم افزار مدیریت، ساخت و ویرایش پایگاه داده

دانلود Database .NET 20.6.6235.1 - نرم افزار مدیریت، ساخت و ویرایش پایگاه داده

 

دانلود Database .NET

| نرم افزار مدیریت، ساخت و ویرایش پایگاه داده |

 

Database .NET 20.6.6235.1 نام یک نرم افزار ساده، زیبا و بسیار قدرتمند، به منظور مدیریت پایگاه داده است. توسط این برنامه شما می توانید در نمایی بصری و گرافیکی، در میان فایل ها و آبجکت ها کاوش کرده و به ویرایش جداول و یا داده های موجود در فیلدهای دیتابیس مورد نظر خود بپردازید. Database .NET یک نرم افزار ساده و کم حجم، به منظور مشاهده و سازماندهی انواع جداول بانک های اطلاعاتی است، به طور کلی شما قادر هستید انواع پایگاه داده های Microsoft Access, Microsoft Excel, MySQL, SQL Server, SQLite, Oracle, PostgreSQL و … را توسط این نرم افزار مدیریت کنید.

این نرم افزار بدون نیاز نیاز به نصب، همواره در فلش مموری یا هارد اکسترنال شما آماده ی انجام وظیفه است، شما میت وانید نرم افزار مذکور را همراه با فایل دیتابیس در حافظه ای قابل حمل کپی کنید و در هر زمان به مدیریت و ویرایش آن مشغول باشید. این برنامه به شما این قابلیت را می دهد که تغییرات دلخواه خود را بر روی جداول پایگاه داده اعمال کنید، از آنان کوئری بگیرید و یا به آسانی در میان کدهای خود جستجو کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Database .NET را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Database .NET :

– دارا بودن قابلیت ویرایش قدرتمند و ساده ی پایگاه های داده

– سازگاری کامل با Microsoft Access, Microsoft Excel, MySQL, SQL Server, SQLite, Oracle, PostgreSQL

– دارا بودن ویرایشگر SQL

– امکان جستجو در میان اشیاء

– پشتیبانی از Visual Studio IDE

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR