دانلود اسنپ Snapp 6.0.2 – تاکسی یاب آنلاین برای اندروید

دانلود Snapp 3.1.1 - تاکسی یاب آنلاین در شهر تهران برای اندروید

 

دانلود اسنپ Snapp برای اندروید

| نرم افزار اسنپ تاکسی یاب آنلاین در تهران برای اندروید |

 

اسنپ Snapp 6.0.2 اسنپ نام نرم افزاری جدید و بسیار پرطرفدار، در میان کاربران گوشی های اندروید در شهر تهران است ! اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که در طول روز، چند ساعتی را در شهر تهران تردد می کنید، بهتر است که اسنپ را همواره با خود به همراه داشته باشید ! اسنپ نام یک اپلیکیشن پیشرفته با ایده ای بسیار تازه و کاربردی مخصوص ساکنین شهر تهران است که سیستم سفرهای شهری داخل تهران را با انقلابی بزرگ همراه می کند. بسیاری از ما، روزانه سفرهای مختلفی را در درون شهر انجام می دهیم، با توجه به ترافیک سرسام آور شهر تهران، عده ای همچنان سفر با خودروی شخصی را تجیح میدهند، برخی با BRT و برخی از مترو یا قطار شهری استفاده می کنند، حتی عده ای نیز هستند که برای جا به جایی از یک نقطه شهر ه نقطه ای دیگر، از آژانس استفاده می کنند. اپلیکیشن اسنپ به شما کاربران این امکان را می دهد که واسط میان خود و راننده را حذف کنید و به آسانی با مشخص کردن مبدأ و مقصد خود، با نزدیک ترین تاکسی اطراف محل فعلی تان به سمت مقصد سفر کنید. اسنپ در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد، قم، تبریز و اهواز بصورت شبانه روزی در خدمت شماست.

اپلیکیشن اسنپ به عنوان یک تاکسی یاب آنلاین عمل می کند و سرویس هایی همچون آژانس های مسافرتی را بر روی اسمارت فون های اندروید یا iOS شما پیاده سازی می کند، با دانلود و نصب این اپلیکیشن، با استفاده از شماره تلفن همراه خود، یک حساب کاربری ایجاد و در ادامه با مشخص کردن مبدأ و مقصد خود بر روی نقشه می توانید “درخواست اسنپ را کلیک کنید. در این لحظه اپلیکیشن اسنپ، نزدیک ترین تاکسی های اطراف شما را جستجو کرده و در صورت تأیید راننده، مبلغ سفر برای شما پیامک می شود. بدین ترتیب شما با استفاده از اپلیکیشن اسنپ، می توانید سفری ایمن، آسان و مقرون به صرفه را در جای جای شهر تهران تجربه کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Snapp را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار اسنپ :

– دارا بودن امکان بهرمندی از تخفیف های ویژه

– قابلیت پرداخت آنلاین و پرداخت از اعتبار شارژ شده

– امکان نمایش خودرو بر روی نقشه تا پایان سفر

– پشتیبانی 24 ساعته

– تجربه یک سفر لذت بخش و مقرون به صرفه

 

سرویس‌های متنوع اسنپ:

– اسنپ اکو: پر طرفدار ترین سرویس اسنپ، با قیمت‌های اقتصادی، مقرون به‌صرفه‌ و با کیفیت بالای خدمات‌دهی
– اسنپ رز: سرویس ویژه حمل و نقل بانوان و خانواده ها. هم‌راهان این نوع سرویس همگی از بانوان هستند
– اسنپ باکس: سرویس ویژه درخواست پیک موتوری و ارسال سریع و آسان بسته ها و مدارک به مقصد مورد نظر شما
– اسنپ بایک: سرویس ویژه جابجای مسافر با موتور. سریع و در دسترس

 

 

 

تغییرات در نسخه جدید:

قابلیت «عجله دارم» برای بالا بردن شانس قبول شدن سفر
اضافه شدن پروفایل به سوپراپ
ساختار و طراحی جدید صفحه اول
کارت پاسخ سریع در قابلیت چت با راننده
بهبود قابلیت چت با راننده
رفع مشکلات جزیی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Snapp1 84x150 - دانلود اسنپ Snapp 6.0.2 - تاکسی یاب آنلاین برای اندروید Snapp2 84x150 - دانلود اسنپ Snapp 6.0.2 - تاکسی یاب آنلاین برای اندروید Snapp3 84x150 - دانلود اسنپ Snapp 6.0.2 - تاکسی یاب آنلاین برای اندروید Snapp4 84x150 - دانلود اسنپ Snapp 6.0.2 - تاکسی یاب آنلاین برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 29 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR