دانلود SIV (System Information Viewer) 5.63 – نمایش اطلاعاتی جامع از سیستم

دانلود SIV (System Information Viewer) 5.15 - نمایش اطلاعاتی جامع از سیستم

 

دانلود SIV (System Information Viewer

| نرم افزار نمایش اطلاعاتی جامع از سیستم |

 

SIV (System Information Viewer) 5.63 نام یک نرم افزار جامع و بسیار قدرتمند، به منظور نمایش اطلاعاتی کامل از ویژگی های نرم افزار، سخت افزار و شبکه در سیستم های کامپیوتری است. اگر شما نیز به دنبال نرم افزاری هستید که به کمک آن قادر باشید خلاصه ای از جزئیات کامل سیستم را ببینید، ما به شما پیشنهاد می کنیم SIV را از دست ندهید، این نرم افزار که عنوان آن برگرفته از کلمات System Information Viewer، قادر است اطلاعات بسیار کامل را از قسمت های مختلف سیستم به شما نمایش دهد.

توسط این برنامه شما می توانید به اطلاعاتی جامع و کامل از پردازنده، رم، ویزگی های سیستم، دستگاه های متصل شده به USB، سنسور های سخت افزاری، کامپیوترهای شبکه و … دست پیدا کنید. به طور کلی این نرم افزار شما را قادر خواهد ساخت به انواع اطلاعات مورد نظر خود در قسمت های نرم افزاری، سخت افزاری و شبکه ای سیستم دست پیدا کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار SIV (System Information Viewer) را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار SIV (System Information Viewer :

– نمایش اطلاعاتی دقیق از ویژگی های نرم افزاری سیستم از جمله سیستم عامل، ورژن، تاریخ ساخت و …

– نمایش اطلاعات کامل دقیق از جزئیات سخت افزاری سیستم با دسته بندی منظم برای پردازنده، رم، هارد دیسک، سنسورها و …

– نمایش آی پی شبکه، کامپیوترهای متصل به شبکه محلی، مک آدرس و …

– مشاهده اطلاعات دقیق از کارت گرافیک سیستم، کارت صدا، درگاه های USB و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR