دانلود Process Net Monitor 6.0 + Portable – مدیریت و کنترل فعالیت های شبکه

دانلود Process Net Monitor 6.0 + Portable - مدیریت و کنترل فعالیت های شبکه

 

دانلود Process Net Monitor

| نرم افزار مدیریت و کنترل فعالیت های شبکه |

 

Process Net Monitor 6.0 + Portable نام یک نرم افزار ساده و کم حجم، به منظور مدیریت و نظارت بر فعالیت های کاربران در شبکه است. همانطور که می دانید، هر یک از پراسس های در حال اجرا در تسک منیجر ویندوز، قسمتی از حافظه و پردازنده را به خود اختصاص می دهند، به کمک نرم افزاری که برای شما آماده کرده ایم می توانید نظارتی ویژه بر فعالیت های شبکه محلی داشته و نرم افزارهای در حال کار با شبکه اینترنت را مدیریت و بررسی کنید و در صورت عدم نیاز، آنان را به طور کامل ببندید تا فضای اشغال شده آنان در پردازنده آزاد گردد.

نصب و راه اندازی این نرم افزار بسیار ساده و سریع است، به محض نصب و اجرا شما با صفحه ای از مجموعه پردازش های مرتبط با شبکه رو به رو می شوید که امکان مدیریت و بستن تمامی آنان برایتان محیاست. انتخاب هریک از آیتم ها به شما این قابلیت را می دهد که از نوع ارتباط TCP یا UDP آن مطلع شده و اطلاعاتی از جمله پورت مربوطه، مجموعه کانکشن ها، مسیر دقیق، آی پی ریموت و … را از سرویس مربوطه به دست آورید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Process Net Monitor را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Process Net Monitor :

– نصب و راه اندازی بسیار سریع و آسان

– نمایش منظم پردازش های در حال اجرا در شبکه

– قابلیت مشاهده دقیق اطلاعات مربوط به پردازش های در حال اجرا در شبکه

– امکان مشاهده اطلاعاتی از پروتکل مربوط به سرویس، پورت مربوطه، کانشکن ها و …

– بهینه سازی مصرف فضای حافظه و پردازنده سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 + 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR