دانلود بازی Block Strike 3.7.5 – جنگ های بلوکی برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Block Strike 3.7.5 - جنگ های بلوکی برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Block Strike برای اندروید

| بازی جنگ های بلوکی برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Block Strike 3.7.5 نام یکی از محبوب ترین بازی های سبک اکشن در مارکت گوگل پلی استور می باشد که از سوی استودیوی بازی سازی Rexet Studio منتشر گردیده است. این بازی تاکنون با تعداد دانلود بیش از 10 میلیون مرتبه، یکی از پرطرفدارترین های فروشگاه پلی استور به شمار می آید و امتیاز 4.4 از 5.0 نشان دهنده ی استقبال و رضایت اکثریت کاربران آن است. اگر شما نیز از علاقمندان سری بازی های تیراندازی اول شخص باشید، جنگ های بلوکی برایتان بسیار جذاب خواهد بود. محیط گرافیکی بازی و طراحی کاراکترها، حال و هوای ماین کرافت را دارند، پس هرچه زودتر اسلحه ها خود را انتخاب و با سایر پلیرهای سراسر جهان، یک نبرد تن به تن را تجربه کنید.

اگر بخواهیم تصویری اولیه را از حال و هوای این بازی به شما القا کنیم، باید بگوئیم شما با یک ترکیب بسیار جالب از کانتر استریک + ماین کرافت طرف هستید ! نقشه های مختلفی برای شما تعبیه شده تا در آنان به نبرد با سایر پلیرها بپردازید، در جای جای نقشه ها جعبه هایی قرار گرفته اند که می توانید با باز کردن آنان به سکه های بیشتر و یا اسلحه های مخفی دست پیدا کنید. از سایر امکانات این بازی میتوان به قابلیت بازی چند نفره، نبرد تیمی و نبرد با زامبی ها اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Block Strike را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی Block Strike :

– یک ترکیب پر هیجان از بازی های کانتر استریک و ماین کرافت

– طراحی جذاب و دوست داشتنی کاراکترهای بلوکی شکل

– دارا بودن مجموعه ای متنوع از انواع سلاح ها با قابلیت شخصی سازی

– امکان انجام بازی تک نفره، تیمی و یا نبرد با زامبی ها

– دارا بودن نقشه های متنوع برای نبرد

– حالت های مختلف برای بازی کردن

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Block Strike1 150x84 - دانلود بازی Block Strike 3.7.5 - جنگ های بلوکی برای اندروید + پول بی نهایت Block Strike2 150x84 - دانلود بازی Block Strike 3.7.5 - جنگ های بلوکی برای اندروید + پول بی نهایت Block Strike3 150x84 - دانلود بازی Block Strike 3.7.5 - جنگ های بلوکی برای اندروید + پول بی نهایت Block Strike4 150x84 - دانلود بازی Block Strike 3.7.5 - جنگ های بلوکی برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 60 + 30 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR