دانلود ESRI ArcGIS Desktop 10.8.1 + Extensions x64 – سیستم اطلاعات جغرافیایی

دانلود ESRI ArcGIS Desktop 10.5.0.6491 + Addons - سیستم اطلاعات جغرافیایی

 

دانلود ESRI ArcGIS Desktop

| نرم افزار سیستم اطلاعات جغرافیایی |

 

ESRI ArcGIS Desktop 10.8.1 + Extensions x64 نام یک نرم افزار قدرتمند و شناخته شده از برنامه های GIS (سیستم اطلاعات جغرافیایی) است که به کمک آن می توانید با نقشه های مختلف و اطلاعات گوناگون جغرافیایی کار کنید. از این نرم افزار می توانید به منظور ساخت و استفاده از نقشه ها، ترجمه داده های جغرافیایی، آنالیز اطلاعات مبتنی بر نقشه، دستیابی و به اشتراک گذاری اطلاعات جغرافیایی استفاده کرد.

جدیدترین نسخه از این نرم افزار، درست در زمانی عرضه می شود که سازمان های مختلف سراسر جهان، با چالش اطلاع رسانی سریع در دنیای دیجیتال با همدیگر در قابتی تنگاتنگ قرار دارند. نسخه جدید این نرم افزار، با پشتیبانی کامل از Drag & Drop، کاربران را قادر می سازد به تمامی اطلاعات مورد نیاز خود در این زمینه به شکلی ساده تر دسترسی پیدا کنند، شما به آسانی می توانید آنالیز داده های جغرافیایی را از طریق نقشه های بصری و نمودارها به اجرا بگذارید، علاوه بر آن عملکرد ابری این نرم افزار، امکان کار تیمی در سرتاسر جهان را در بین یک گروه از سازمان به سادگی فراهم می سازد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ESRI ArcGIS Desktop را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ESRI ArcGIS Desktop :

– امکان دریافت آسان اطلاعات مورد نظر شما از نقشه ها

– امکان کسب اطلاعات و پاسخ بسیاری از سوالات مرتبط با مسائل جغرافیایی

– امکان کسب اطلاعات از منطقه های مکانی و راه ها

– قابلیت پیش بینی با استفاده از داده های موجود با استفاده از تکنیک شبیه سازی

– امکان شبیه سازی داده ها با مجسم سازی بصری آنان

– امکان ساخت آسان نقشه های حرفه ای

– دارا بودن منابع کسب داده مختلف

– ایجاد نقشه های ترکیبی GIS 2D و GID 3D

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

OS:Windows 10 Home, Pro and Enterprise / Windows 8.1 Basic, Pro, and Enterprise / Windows Server 2019 Standard and Datacenter / Windows Server 2016 Standard and Datacenter
CPU:2.2 GHz minimum; Hyper-threading (HHT) or Multi-core recommended
Memory:Minimum: 4 GB / Recommended: 8 GB or higher / ArcGlobe may require 8 GB minimum when used.
Display:24-bit color depth Also see Video/Graphics adapter requirements below.* 1024×768 recommended minimum at normal size (96 dpi)
Space: Minimum: 4 GB / Recommended: 6 GB or higher ArcGlobe creates cache files when used. If using ArcGlobe, additional disk space may be required.
GPU:64 MB RAM minimum; 256 MB RAM or higher recommended. NVIDIA, ATI, and Intel chipsets supported.24-bit capable graphics accelerator / OpenGL version 2.0 runtime minimum is required, and Shader Model 3.0 or higher is recommended.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.6/1 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR