دانلود Convert .NET 8.0.6229.2 – مترجم متن و تبدیل کدهای سی شارپ به VB.NET

دانلود Convert .NET 8.0.6229.2 - مترجم متن و تبدیل کدهای سی شارپ به VB.NET

 

دانلود Convert .NET

| نرم افزار مترجم متن و تبدیل کدهای سی شارپ به VB.NET |

 

Convert .NET 8.0.6229.2 نام یک ابزار مترجم حرفه ای برای زبان های مختلف است، همچنین شما می توانید از این نرم افزار برای رمزگذاری و تبدیل کدهای زبان سی شارپ به VB.NET نیز استفاده کنید. Convert .NET یک نرم افزار مترجم حرفه ای و قدرتمنأ، برای ترجمه کردن متون مختلف در میان طیف وسیعی از زبان های گوناگون سراسر دنیاست، همچنین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید کدهای درج شده به زبان سی شارپ را به VB.NET تبدیل کنید، بدون آنکه نیاز باشد تمامی کدها را مجدداً به این زبان بنویسید !

رابط کاربری این نرم افزار به شکلی کاملا ساده و کاربردی طراحی شده است، دو پنل کاملا مجزا از هم بر روی صفحه به شما نشان داده می شود که شما می توانید متون یا کدهای مقصد را در قسمت بالا وارد کرده و نتیجه را در پنل پایینی تحویل بگیرید. از انجا که سیستم مترجم این نرم افزار به Google Translate متصل است، برای کار با آن نیازمند ارتباط اینترنتی هستید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Convert .NET را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Convert .NET :

– دارا بودن امکان تبدیل متون زبان های مختلف

– امکان ترجمه کامل صفحات وب و یا اسناد به زبان مورد نظر شما

– قابلیت تبدیل دسته جمعی کدهای سی شارپ به VB.NET

– دارا بودن قابلیت رمگذاری و رمزگشایی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR