دانلود e-World Tech PHPMaker 2023.13 – نرم افزار ساخت آسان صفحات PHP

دانلود PHPMaker 2021.0.9 - نرم افزار ساخت آسان صفحات PHP

 

دانلود PHPMaker

| نرم افزار ساخت آسان صفحات PHP |

 

e-World Tech PHPMaker 2023.13 می تواند در سریع ترین زمان ممکن، کدهای PHP از از دیتابیس های MySQL, PostgreSQL, Microsoft Access, Microsoft SQL Server, Oracle به صورت کاملا اتوماتیک تولید کند. همانطور که می دانید، کدنویسی به زبان PHP امروزه یکی از ساختارهای اصلی وب سایت های داینامیک را تشکیل می دهد، از این رو اگر شما نیز از برنامه نویس های صفحات وب باشید، می بایست همواره دانسته های خود را پیرامون این زبان برنامه نویسی و ارتباط آن با پایگاه های داده افزایش دهید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته ایم، امکان ساخت صفحات PHP را بسیار ساده سازی می کند.

به کمک نرم افزار PHPMaker، شما به سادگی می توانید صفحات وب را با امکانات مشاهده، ویرایش، حذف و اضافه کردن رکوردها به جداول پایگاه داده ایجاد کنید. کدهای تولیدی توسط این نرم افزار به طور کاملا خودکار ایجاد شده و قابلیت تغییر در آنان نیز وجود دارد. اسکریپت های PHP تولید در سیستم عامل ویندوز با دیتابیس های MySQL/PostgreSQL/Access/MSSQL/Oracle و سیستم عامل لینوکس با دیتابیس های قابل اجرا هستند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PHPMaker را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PHPMaker :

– دارا بودن سیستم امنیت پیشرفته

– قابلیت ثبت نام کاربر در سیستم

– امکان تهیه خروجی در فرمت های CSV/HTML/Excel/Word/XML/PDF/Email

– امکان آپلود فایل در دیتابیس یا فولدر

– امکان مشاهده، ویرایش، حذف و یا اضافه کردن رکورد

– امکان شخصی سازی قالب بندی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب آن کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR