دانلود LinqConnect Express 4.5.1156 – مدیریت پایگاه داده

دانلود LinqConnect Express 4.5.1156 - مدیریت پایگاه داده

 

دانلود LinqConnect Express

| نرم افزار مدیریت پایگاه داده |

 

LinqConnect Express 4.5.1156 نام یک نرم افزار سریع، کم حجم و بسیار ساده ی LINQ to SQL با قابلیت سازگاری ORM است که امکان مدیریت انواع پایگاه داده های SQL Server, Oracle, MySQL, PostgreSQL, SQLite را در اختیار شما قرار می دهد. دیگر لازم نیست که برای مدیریت انواع مختلفی از پایگاه های داده، از نرم افزارهای مجزا استفاده کنید، چرا که توسط LinqConnect و پشتیبانی LINQ to SQL، قادر هستید تمامی پایگاه های داده ی خود را در یک محیط جامع و قدرتمند مدیریت و سازماندهی کنید. اگر شما هم از توسعه دهندگان LINQ to SQL هستید، نیازی نیست که برای یادگیری بیشتر مطالعه کنید ! تنها کافیست کار با این برنامه را آغاز و مهارت های خود را به صورت خودکار پیش ببرید.

محیط این برنامه مدیریت پایگاه داده شما را قادر می سازد با انواع تکنیک های Code-First, Database-First, Model-First، پایگاه داده های خود را متناسب با کار در انواع نرم افزارهای دات نت، سیلور لایت، ویندوز فون، مترو و … توسعه دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار LinqConnect Express را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار LinqConnect Express :

– قابلیت مدل سازی ویژوال

– سازگاری با متدهای Code-First, Database-First, Model-First

– سازگاری با انواع دیتابیس های SQL Server, Oracle, MySQL, PostgreSQL, SQLite

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR