دانلود بازی Truck Evolution Offroad 2 1.0.8 – تکامل کامیون ها برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Truck Evolution WildWheels 1.0.4 - تکامل کامیون ها برای اندروید

 

دانلود بازی Truck Evolution Offroad 2 برای اندروید

| بازی تکامل کامیون ها برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Truck Evolution Offroad 2 1.0.9 نام یک بازی اندرویدی جدید، در سبک سری بازی های رانندگی کامیون و شبیه سازی کنترل وسایل نقلیه سنگین از سوی استودیوی بازی سازی Rooster Games می باشد که توانسته در همین مدت زمان کمی که از عرضه آن می گذرد، امتیاز 4.7 از 6.0 را به خود اختصاص دهد. گیم پلی واقع گاراینه و محیط گرافیکی فوق پیشرفته این بازی، شما را همچون یک راننده کامیون واقعی، پشت فرمان وسایل نقلیه با تایرهای بزرگ و غول پیکر قرار می دهد.

حالت داستانی بی پایان این بازی، شما را تا مدت ها با خود سرگرم می کند، ماجراجوئی هیجان انگیزی در انتظار شماست، پس پیشنهاد می کنیم اگر شما نیز از علاقمندان به این سبک از بازی های اندرویدی هستید، هرچه سریع تر وسیله نقلیه خود را از میان 7 نوع مختلف انتخاب و با این هیولاها به دل جاده های خاکی بزنید. هم اکنون می توانید بازی Truck Evolution WildWheels را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی Truck Evolution WildWheels :

دارا بودن 15 حالت مختلف از شرایط آب و هوایی

– تجربه رانندگی لذت بخش در شرایط مختلف آب و هوا

– دارا بودن گیم پلی منحصر به فرد و واقعی متناسب با نوع وسیله نقلیه شما

– دارا بودن 4 حالت مخلتف از بازی از جمله حالت تک نفره، حالت داستانی بی پایان و امکان بازی آنلاین و چند نفره

– امکان رقابت با سایر پلیرهای سراسر دنیا

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و دیدنی با افکت های صوتی عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Truck Evolution WildWheels1 150x84 - دانلود بازی Truck Evolution Offroad 2 1.0.8 - تکامل کامیون ها برای اندروید + پول بی نهایت Truck Evolution WildWheels2 150x84 - دانلود بازی Truck Evolution Offroad 2 1.0.8 - تکامل کامیون ها برای اندروید + پول بی نهایت Truck Evolution WildWheels3 150x84 - دانلود بازی Truck Evolution Offroad 2 1.0.8 - تکامل کامیون ها برای اندروید + پول بی نهایت Truck Evolution WildWheels4 150x84 - دانلود بازی Truck Evolution Offroad 2 1.0.8 - تکامل کامیون ها برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 89/99 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR