دانلود Vysor Pro 4.1.77 Win/Android – اجرای برنامه ها و بازی های اندروید در کامپیوتر

دانلود Vysor - Android Control on PC 1.0.0.8 - اجرای برنامه ها و بازی های اندروید در کامپیوتر

 

دانلود Vysor

| اجرای برنامه ها و بازی های اندروید در کامپیوتر |

 

Vysor Pro 4.1.77 Win/Android یک اپلیکیشن جدید و بسیار کاربردی از تیم توسعه قدرتمند ClockworkMod می باشد که به تازگی برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده است. Vysor به شما این امکان را می دهد که تصویر فعلی از صفحه نمایش گوشی یا تبلت اندرویدی خود را به کامپیوتر منتقل کرده و در واقع اپلیکیشن مورد نظرتان را در سیستم های کامپیوتری تان تجربه کنید. شما به سادگی می توانید تصویر فعلی از نرم افزار یا بازی مورد نظر خود را به صفحه کامپیوتر انتقال دهید و آن را با ماوس و کیبورد سیستم خود کنترل کنید. تصور کنید که بدون نیاز به نصب شبیه سازهای اندروید، قادر باشید بهترین بازی های اندرویدی را با کیفیتی عالی در کامپیوتر خود تجربه کنید !

از نرم افزار Vysor همچنین می توانید به عنوان یک ابزار حرفه ای جهت به نمایش درآوردن ارائه چند رسانه ای خود بر روی صفحه کامپیوتر یا پروژکتور استفاده کنید. کلیه عملیات این نرم افزار، به صورت بی سیم انجام شده و شما قادر هستید که بازی یا برنامه دلخواه خود را به صورت بی سیم در کامپیوتر خود به نمایش گذاشته و آن را کنترل کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Vysor – Android Control on PC را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Vysor – Android Control on PC :

– امکان استفاده از این نرم افزار به عنوان امولاتور محیط های توسعه اپلیکیشن های اندروید

– امکان اجرای برنامه یا بازی اندروید در کامپیوتر با استفاده از تکنیک Mirror صفحه نمایش

– امکان ارتباط کاملا بی سیم، سریع و پر سرعت

– نصب و راه اندازی بسیار آسان

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Vysor1 150x84 - دانلود Vysor Pro 4.1.77 Win/Android - اجرای برنامه ها و بازی های اندروید در کامپیوتر Vysor2 150x84 - دانلود Vysor Pro 4.1.77 Win/Android - اجرای برنامه ها و بازی های اندروید در کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) Vysor را بر روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید.

2) USB debugging را فعال کنید.

3) اپلیکیشن Vysor Chrome را برای مرورگر گوگل کروم نصب کنید.

4) درایورهای ADB را نصب کنید.

امیدواریم لذت ببرید.

مشخصات
  • فرمت : APK/EXE
  • حجم : 65/3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR