دانلود LG Mobile Support Tool 1.8.8.0 – آپدیت گوشی های LG از طریق اینترنت

دانلود LG Mobile Support Tool 1.8.8.0 - آپدیت گوشی های LG از طریق اینترنت

 

دانلود LG Mobile Support Tool

| نرم افزار آپدیت گوشی های LG از طریق اینترنت |

 

LG Mobile Support Tool 1.8.8.0 نام نرم افزار رسمی کمپانی LG، به منظور آپدیت و به روز رسانی فریمور گوشی های این شرکت است. اگر شما نیز از دارندگان یکی از گوشی های هوشمند کمپانی LG هستید و به دنبال راهکاری جهت آپگرید نسخه فریمرو آن می گردید، نرم افزار رسمی و قدرتمند LG Mobile Support Tool در خدمت شماست ! تنها کافیست که گوشی خود را با کابل مخصوص به سیتسم متصل کنید، حال این نرم افزار با اسکن اتوماتیک در سرورهای شرکت LG، جدیدترین آپدیت موجود برای دستگاه شما را شناسایی و با یک کلیک اقدام به دریافت و نصب آن می کند.

همواره تعویض فریمور گوشی های موبایل با ترس و دلهره کاربران همراه بوده، اما نرم افزار LG Mobile Support Tool فرآیند کلیه امور را به دست می گیرد و به صورت کاملاً اتوماتیک و در نهایت امنیت، جدیدترین فریمور سازگار با گوشی شما را شناسایی و اقدام به دریافت و نصب آن می کند. با اتصال گوشی ساخت LG خود به سیستم کامپیوتری، نرم افزار مذکور اطلاعاتی از قبیل کشور، مدل، نسخه و … را به نمایش می گذارد و در صورت عدم نصب درایورهای دستگاه، سریعاً آنان را بر روی سیستم شما نصب می کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار LG Mobile Support Tool را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار LG Mobile Support Tool :

– مدیریت دستگاه های ال جی در ویندوز

– امکان جستجو و دریافت جدیدترین آپدیت های فریمور عرضه شده

– امکان برقراری ارتباط ساده بین کامپیوتر و گوشی موبایل با کابل USB

– دارا بودن امکان نصب سریع درایورها

– صرفه جوئی در زمان و آپگرید آسان گوشی های موبایل LG

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR