دانلود PC Control 2.0 – خاموش و ری استارت کردن سیستم با یک کلیک

دانلود PC Control 2.0 - خاموش/ری استارت کردن سیستم با یک کلیک

 

دانلود PC Control

| خاموش و ری استارت کردن سیستم با یک کلیک |

 

PC Control 2.0 نام یک نرم افزار زیبا و کم حجم، به منظور خاموش، ری استارت، هایبرنت و یا لاگ آف سیستم های کامپیوتری شما تنها با یک کلیک است ! ویدجت های صفحه نمایش کامپیوتر، به کاربر این امکان را می دهد که به عملیات پر استفاده، دسترسی سریع تری داشته باشد. ابزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان آماده کرده ایم PC Control نام دارد، در واقع این نرم افزار نیز یک ویدجت زیبا و منظم برای دسترسی سریع به عملیات مربوط به بخش پاور سیستم است.

PC Control در قالب یک ویدجت زیبا بر روی دسکتاپ شما قرار می گیرد و می تواند تنها با یک کلیک، عملیاتی از قبیل Shut Down/Log Off/Restart/Hibernate را برایتان اجرا کند. این نرم افزار همچنین به شما این قابلیت را می دهد که عملیات فوق الذکر را به صورت زمان بندی شده و اتوماتیک در تاریخ و زمان خاصی اجرا کنید. با انجام دادن این تنظیمات، ویدجت به همراه زمان و تاریخ تنظیم شده به نمایش در می آید، علاوه بر آن شما می توانید به صورت دستی هریک از آنان را با یک کلیک اجرا کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PC Control را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PC Control :

– قابلیت زمان بندی Shut Down/Log Off/Restart/Hibernate

– امکان تنظیم زمان برای اجرای عملیات فوق در بازه های زمانی معین

– امکان برنامه ریزی هفتگی و تکرار برنامه ها

– امکان دسترسی سریع به شرتکات های دستورات خاموش کردن، ری استارت، لاگ آف و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 300 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR