دانلود بازی Zombie Objective 1.0.8 – کشتن زامبی ها برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Zombie Objective 1.0.7 - کشتن زامبی ها برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Zombie Objective برای اندروید

| بازی کشتن زامبی ها برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Zombie Objective 1.0.8 بازی جدیدی در سبک تیراندازی اول شخص و اکشن، مخصوص شما طرفداران سری بازی های کشت و کشتار زامبی هاست ! جنگ عالیه زامبی ها و مردگان متحرک آغاز شده است، Zombie Objective یک عملیات نظامی را به منظور پاک سازی یک شهرستان آلوده به ویروس زامبی ها را به تصویر می کشد، شما به عنوان یکی از اعضای این تیم نظامی، وظیفه دارید همراه با سایر اعضای تیم به کشتار زامبی ها بپردازید. ویروس زامبی به سادگی از مردگان به افراد سالم منتقل می شود، پس توجه داشته باشید که هرچه بیشتر زمان را از دست دهید، افراد بیشتری آلوده خواهند شد !

در این بازی اندرویدی، شما به مجموعه ای از انواع سلاح ها و زره های جنگی دسترسی دارید که می توانید به کمک آن به نبرد با زامبی ها بپردازید. برای یادگیری بهترین مهارت ها، شما در 7 منطقه مکانی مختلف مأموریت خود را دنیا می کنید تا به بهترین نابودکننده زامبی ها تبدیل شوید. هم اکنون می توانید بازی Zombie Objective را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Zombie Objective :

– دارا بودن 7 محیط مختلف با طراحی گرافیکی 3 بعدی و بسیار زیبا برایا جرای مأموریت ها

– دارا بودن 7 حالت مختلف برای بازی از جمله تک تیرانداز، تیراندازی در خفا، بقا، یورش بر زامبی ها و …

– طراحی 12 نوع مختلف از زامبی ها با توانایی های گوناگون

– دارا بودن تعداد 21 نوع مختلف از انواع اسلحه های سبک و سنگین

– دارا بودن قابلیت ارتقای ابزار و تجهیزات نظامی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Zombie Objective1 150x84 - دانلود بازی Zombie Objective 1.0.8 - کشتن زامبی ها برای اندروید + پول بی نهایت Zombie Objective2 150x84 - دانلود بازی Zombie Objective 1.0.8 - کشتن زامبی ها برای اندروید + پول بی نهایت Zombie Objective3 150x84 - دانلود بازی Zombie Objective 1.0.8 - کشتن زامبی ها برای اندروید + پول بی نهایت Zombie Objective4 150x84 - دانلود بازی Zombie Objective 1.0.8 - کشتن زامبی ها برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR