دانلود Abelssoft Undeleter 5.04.71 – بازیابی اطلاعات حذف شده

دانلود Abelssoft Undeleter 4.1 - بازیابی اطلاعات حذف شده

 

دانلود Abelssoft Undeleter

| نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده |

 

Abelssoft Undeleter 5.04.71 قادر است انواع اطلاعات حذف شده شما را از انواع دیسک های هارد دیسک، فلش مموری و … به سادگی بازیابی نماید. اگر شما نیز به تازگی اطلاعات مهمی را از دست داده و در Recycle Bin نیز اثری از آن نیافته اید، ما به شما پیشنهاد می کنیم Abelssoft Undeleter را از دست ندهید. حذف شدن ناگهانی اطلاعات بر اثر حمله ویروس، Delete شدن ها و یا فرمت های ناگهانی و … مشکلاتی بسیار بزرگ و ترسناک هستند، اما راه حلی که برای شما در نظر داریم بسیار ساده است.

از دست دادن اطلاعات حیاتی و مهم تنها در عرض چند ثانیه صورت می پذرید، اگر شما نیز از کاربران سیستم عامل ویندوز باشید، احتمالا برای یک بار هم که شده با این مشکل دست و پنجه نرم کرده اید، صرف نظر از اینکه اطلاعات شما به چه شکلی از دست رفته باشند، نرم افزار Abelssoft Undeleter شما را قادر می سازد تمامی آنان را در زمانی کوتاه و با راهکاری ساده بازیابی کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Abelssoft Undeleter را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Abelssoft Undeleter :

– بازگردانی انواع داده های حذف شده در زمانی کوتاه

– امکان بازیابی تصاویر، موزیک ها، فیلم ها، اسناد متنی، فایل های فشرده و …

– دارا بودن قابلیت اسکن هوشمند جهت افزایش سرعت فرآیند ریکاوری

– دارا بودن قابلیت اسکن عمیق برای موارد ضروری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR