دانلود بازی Winexy برای PC

دانلود بازی Winexy برای PC

 

دانلود بازی Winexy برای کامپیوتر

| بازی کنترل و هدایت گوی |

| نسخه PLAZA |

 

Winexy بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2017 توسط Heaven Brotherhood ساخته برای کامپیوتر عرضه شده است. Winexy یک بازی سه بعدی بر مبنای قوانین فیزیکی است که شما در آن کنترل و هدایت یک گوی یا توپ آن را بر عهده میگیرید. گیم پلی این بازی همچون بازی های محبوب این سبک یعنی Ballance می باشد و سرتاسر سرگرم کننده و جذاب طراحی گردیده است. در این بازی شما با گوی های مختلفی سر و کار خواهید داشت و هریک از آنان ویژگی های فیزیکی منحصر به فرد خود را دارند، از این رو در برخی موقعیت ها لازم است که حتما توجه ویژه ای به جنس بدنه آنان داشته باشید.

برای مثال اگر شما با یک گوی فلزی، به میان آتش ها بروید، خطرات آنان برای شما بی اثر خواهد بود. اما اگر در چنین شرایطی گوی چوبی یا … را انتخاب کرده باشید، گوی خود را به خطر خواهید انداخت. این بازی دارای چندین لوکیشن مختلف است که طی آن شما از محیط های مختلف با جنس های مختلف گوی بازدید خواهید کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Winexy را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Winexy1 300x161 - دانلود بازی Winexy برای PC Winexy2 300x161 - دانلود بازی Winexy برای PC

 

Winexy3 300x161 - دانلود بازی Winexy برای PC Winexy4 300x161 - دانلود بازی Winexy برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP 7
Processor: Dual Core 2.4 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 1 GB Video Card Memory
Storage: 2300 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR