دانلود AnExplorer File Manager Pro 3.4 – فایل منیجر حرفه ای برای اندروید

دانلود AnExplorer File Manager Pro 3.4 - فایل منیجر حرفه ای برای اندروید

 

دانلود AnExplorer File Manager Pro برای اندروید

| فایل منیجر حرفه ای برای اندروید |

 

AnExplorer File Manager Pro 3.4 نام یک نرم افزار جدید و حرفه ای، در زمینه مدیریت فایل ها در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. شما می توانید این فایل منیجر زیبا و حرفه ای را در انواع دستگاه های اندرویدی خود با سیستم عامل های اندروید Jellybean, Kitkat, Marshmallow, Nougat اجرا کرده و از مزایای آن بهرمند شوید. رابط کاربری این نرم افزار مبتنی بر طراحی متریال گوگل است و به شما این امکان را می دهد که در محیطی مدرن و کاملا به روز، به مدیریت فایل های خود بپردازید. این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد که فایل های خود در حافظه داخلی، مموری کارت و یا حافظه OTG را به سادگی مدیریت کرده و به کپی، انتقال، تغییر نام، حذف کردن و … بپردازید.

AnExplorer File Manager Pro از تمامی فرمت های مختلف فایل های فشرده پشتیبانی می کند و شما به سادگی می توانید انواع فرمت های RAR, ZIP را در گوشی یا تبلت خود مشاهده و یا محتوای آنان را استخراج کنید. توسط این برنامه شما همچنین می توانید از اپلیکیشن های نصب شده در دستگاه خود، بک آپ های APK بگیرید و فایل های خود را از طریق بلوتوث و یا شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید نرم افزار AnExplorer File Manager Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AnExplorer File Manager Pro :

– قابلیت نمایش محتویات حافظه های داخلی، مموری کارت و OTG در محیطی زیبا و کاربرپسند

– دارا بودن امکان کپی/کات/تغییر نام/حذف و همچنین فشرده سازی و آنزیپ کردن فایل های فشرده

– دارا بودن امکان شخصی سازی رنگ محیط نرم افزار از میان رنگ های متریال

– قابلیت نمایش سایز فولدرهای موجود در حافظه ها

– قابلیت پیش نمایش بند انگشتی فایل های Images / Videos / Audio / Application

– دارا بودن قابلیت ویرایشگر متن داخلی

– پشتیبانی کامل از زبان های RTL (فارسی)

– قابلیت مدیریت پراسس ها و مدیریت حافظه رم

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AnExplorer File Manager Pro1 89x150 - دانلود AnExplorer File Manager Pro 3.4 - فایل منیجر حرفه ای برای اندروید AnExplorer File Manager Pro2 89x150 - دانلود AnExplorer File Manager Pro 3.4 - فایل منیجر حرفه ای برای اندروید AnExplorer File Manager Pro3 89x150 - دانلود AnExplorer File Manager Pro 3.4 - فایل منیجر حرفه ای برای اندروید AnExplorer File Manager Pro4 89x150 - دانلود AnExplorer File Manager Pro 3.4 - فایل منیجر حرفه ای برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR