دانلود AppFalcon 2.0.4.307 + Portable – حذف کامل برنامه ها و بازی ها

دانلود AppFalcon 2.0.4.307 + Portable - حذف کامل برنامه ها و بازی ها

 

دانلود AppFalcon

| نرم افزار حذف کامل برنامه ها و بازی ها |

 

AppFalcon 2.0.4.307 + Portable نام نرم افزاری جهت پاک سازی کامل برنامه ها و بازی های نصب شده در سیستم عامل ویندوز است. همانطور که می دانید، ویندوز برای مدیریت برنامه های نصب شده، یک ویژگی با نام Add/Remove Programs را در خود جای داده است. از اولین نسخه های سیستم عامل ویندوز، این قسمت عضوی جدانشدنی از بدنه سیستم عامل بوده است. حال اگر شما به هر دلیلی نتوانید با بهره گیری از Add/Remove Programs، برنامه یا بازی مورد نظرتان را پاک کنید تکلیف چیست؟ در بسیاری از موارد پیش می آید که حتی بعد از پاک کردن کامل برنامه یا بازی، اثراتی از آن در هارد دیسک و یا رجیستری ویندوز باقی می ماند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان در نظر گرفته ایم، می تواند به تمامی این مشکلات خاتمه دهد.

حتی در مواردی پیش می آید که Windows Programs and Features، نرم افزار یا بازی مورد نظر شما را در لیست خود ندارد، نرم افزار AppFalcon به شما این امکان را می دهد که اپلیکیشن های دلخواه خودتان را بدون بر جای ماندن اثری از آنان، به طور کامل از بین ببرید. جزئیات بیشتر پیرامون ویژگی های کلیدی این نرم افزار را نیز می توانید در ادامه مطلب مطالعه فرمائید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار AppFalcon را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار AppFalcon :

– قابلیت پاک سازی انواع نرم افزارها و بازی های نصب شده در هارد دیسک

– از بین بردن کامل اثرات اپلیکیشن های نصب شده به طور کامل از هارد دیسک و رجیستری ویندوز

– جلوگیری از برجای ماندن ردپای نرم افزارها و بروز تداخل با سایر اپلیکیشن ها

– شناسایی دقیق اپلیکیشن های مخرب

– پاک سازی نرم افزار یا بازی های مخرب

– از بین بردن ارورهای آزاردهنده در حین پاک کردن اپلیکیشن ها

– افزایش امنیت و جلوگیری از فعالیت ویروس ها در قالب نرم افزارهای سودمند

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR