دانلود بازی Ignition برای PC

دانلود بازی Ignition برای PC

 

دانلود بازی Ignition برای کامپیوتر

| بازی مسابقات اتومبیل رانی |

| نسخه GOG |

 

Ignition بازی کامپیوتری محبوبی در سبک مسابقه ای می باشد که در سال 1997 توسط Unique Development Studios AB ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی ای که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان در نظر گرفته ایم، عنوانی است که امروز دهمین سالگرد عرضه آن است ! در واقع شما با یکی از بازی های کلاسیک کامپیوتری طرف هستید، همواره بازی هایی وجود دارند که برای بسیاری از ما خاطره انگیز بوده و یادآور دوران کودکی مان هستند. برای مثال بازی همسایه جهنمی را اگر به خاطر داشته باشید، درک این موضوع برایتان ساده تر خواهد بود. Ignition نیز یکی از همین بازی هاست که کاربران بسیاری آن را یادآور دوران کودکی خود می دانند.

در این بازی کامپیوتری، طیف گسترده ای از انواع وسایل نقلیه عجیب و غریب برای انتخاب وجود دارند که می بایست با آنان در سخت ترین مسیرها رانندگی کنید ! حریفان برای پیروزی حاضر به هر کار هستند، پس شما نیز همچون آنان باشید ! اگر در نزدیکی یک صخره هستید، حریف خود را با یک حرکت به سمت آن هدایت کنید و او را از بین ببرید ! در این بازی تعداد 11 وسیله نقلیه مختلف از جمله کامیون و هیولاهای آفرود برای انتخاب وجود دارند که می توانید با آنان در 7 مسیر مختلف بازی به رقابت با سایرین بپردازید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Ignition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ignition1 300x225 - دانلود بازی Ignition برای PC Ignition2 300x225 - دانلود بازی Ignition برای PC

 

Ignition3 300x225 - دانلود بازی Ignition برای PC Ignition4 300x225 - دانلود بازی Ignition برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Windows: XP / Vista / 7 / 8 / 10
Processor: 1.8 GHz
Memory: 512MB RAM (1 GB Recommended)
Graphics: 3D Graphics Card Compatible with DirectX 7 (Compatible With DirectX 9 Recommended)
Storage: 1GB Available Space
Mouse, Keyboard

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 433 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR