دانلود SKYHILL 1.0.46 – بازی نقش آفرینی اسکای هیل برای اندروید

دانلود SKYHILL 1.0.46 - بازی نقش آفرینی اسکای هیل برای اندروید

 

دانلود بازی SKYHILL برای اندروید

| بازی بازی نقش آفرینی اسکای هیل برای اندروید |

 

SKYHILL 1.0.46 نام یک بازی اندرویدی جدید، در سبک نقش آفرینی از سوی استودیوی بازی سازی Daedalic Entertainment GmbH است که با یک محور داستانی بسیار قدرتمند، به تمامی دوست داران سری بازی های اکشن و پر هیجان توصیه می شود ! جنگ جهانی سوم یک تراژدی بی رحمانه بود، حداقل برای همه مردمان زمین به جز شما ! چرا که شما از بعد از این رویداد وحشتناک، همچنان صحیح و سالم در پنت هاوس خود در هتل اسکای هیل زندگی می کنید. همه چیز به خوبی و زیبایی پیش میرفت تا اینکه یک سلاح بیولوژیکی، شرایط را دگرگون کرد.

اکنون جهش یافته ها در همه جا حضور دارند ! ممکن است در هر مکان و لحظه ای شما را به بدترین شکل ممکن به قتل برسانند، اما حضور آنان تنها مشکل شما نیست ! چرا که منابع در دسترس شما نیز رو به پایان است، خطرات همچون گرسنگی و تشنگی یک تهدید جدی برای زندگی هستند، پس کاراکتر شما در جریان بازی تصمیم میگیرد که با عبور از میان جهنم موجودات جهش یافته، برای بقا به دنبال غذا و وسایل با ارزش بگردد. هم اکنون می توانید بازی SKYHILL را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی SKYHILL :

– نقشه های کاملا جدید و رندم در هر سکانس از بازی

– امکان کشف تجربیات جدید، سلاح ها و منابع با ارزش

– رویارویی با موجوداتی کابوس وار

– تلاش برای بقا در دنیایی بعد از جنگ جهانی سوم

– قابلیت Open End (پایان بازی به سبک های گوناگون)

 

تصاویری از محیط بازی :

 

SKYHILL1 150x84 - دانلود SKYHILL 1.0.46 - بازی نقش آفرینی اسکای هیل برای اندروید SKYHILL2 150x84 - دانلود SKYHILL 1.0.46 - بازی نقش آفرینی اسکای هیل برای اندروید SKYHILL3 150x84 - دانلود SKYHILL 1.0.46 - بازی نقش آفرینی اسکای هیل برای اندروید SKYHILL4 150x84 - دانلود SKYHILL 1.0.46 - بازی نقش آفرینی اسکای هیل برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 79 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR