دانلود Map Marker 3.2.0.7 – استفاده و نشانه گذاری نقشه های گوگل در ویندوز

دانلود Map Marker 3.2.0.7 - استفاده و نشانه گذاری نقشه های گوگل در ویندوز

 

دانلود Map Marker

| استفاده و نشانه گذاری نقشه های گوگل در ویندوز |

 

Map Marker 3.2.0.7 نام نرم افزاری کوچک و کم حجم، به منظور کار با نقشه های گوگل در سیستم عامل ویندوز است. همانطور که می دانید کمپانی گوگل، اپلیکیشن گوگل مپز را برای سیستم عامل های اندروید و iOS در قالب یک اپلیکیشن رسمی منتشر کرده است، اما اگر شما کاربر سیستم عامل ویندوز باشید برای استفاده از این سرویس می بایست که حتما به وب سایت گوگل مپز مراجعه کنید. اما در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما تدارک دیده ایم که به کمک آن می توانید در قالب یک نرم افزار سبک و کاربردی، در میان نقشه های مختلف جهان کاوش کنید.

این نرم افزار شما را قادر می سازد به Google Maps در قالب یک نرم افزار سبک و بسیار ساده دسترسی داشته و مکان های مورد نظرتان را روی نقشه نشانه گذاری کنید. در واقع این نرم افزار با اتصال به نقشه های گوگل، سریعاً آنان را برای شما بارگذاری کرده و امکان کاوش در نقاط مختلف و نشانه گذاری آنان را برایتان فراهم می آورد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Map Marker را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Map Marker :

– قابلیت بارگذاری سریع نقشه های گوگل از سرورهای گوگل مپز

– دارا بودن رابط کاربری تمیز و زیبا

– امکانات کنترلی ساده و استاندارد برای کار با نقشه ها

– نشانه گذاری مکان های مختلف روی نقشه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 200 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR