دانلود بازی Drive Ahead! Sports 2.20.7 – فوتبال با وسایل نقلیه برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Drive Ahead! Sports 1.5.0 - رانندگی رو به جلو نسخه اسپرت برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Drive Ahead! Sports برای اندروید

| بازی فوتبال با وسایل نقلیه + پول بی نهایت |

 

Drive Ahead! Sports 2.20.7 نام نسخه جدیدی از بازی Drive Ahead است که چندی پیش آن را خدمت شما دوست داران بازی های اندرویدی معرفی کردیم. در نسخه اسپرت این بازی، شما این توانایی را دارید که ماشین ها را با حرکات ورزشی ترکیب کرده و یک گیم پلی کاملا جدید را تجربه کنید. فوتبال را با ماشین ها بازی کنید ! شاید این ایده چندان هم دور از ذهن نباشد؛ ولی تصور کنید بهترین بازیکنان زمین فوتبال، ماشین هایی باشند که می توانند حرکات خارق العاده را با توپ به نمایش بگذارند. شما می توانید این بازی را به صورت 2 نفره در یک دستگاه اندرویدی انجام دهید و در مقابل دوستان خود بهترین ماشین فوتبالی باشید !

در این بازی اندرویدی، شما می توانید با استفاده از موتور سیکلت یا ماشین های غول پیکر به مسابقات فوتبال بروید، مهارت های مختلف را کسب کنید و ضمن افزایش امتیازهای خود، وسیله نقلیه خود را برای مسابقات جذاب فوتبالی ارتقا دهید. کاراکترهای این بازی کاملا منحصر به فرد بوده و توانایی های خاص خود را دارند،  رفته رفته با انواع مختلفی از آنان طی مراحل مختلف آشنا خواهید شد. هم اکنون می توانید بازی Drive Ahead! Sports را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Drive Ahead Sports1 150x84 - دانلود بازی Drive Ahead! Sports 2.20.7 - فوتبال با وسایل نقلیه برای اندروید + پول بی نهایت Drive Ahead Sports2 150x84 - دانلود بازی Drive Ahead! Sports 2.20.7 - فوتبال با وسایل نقلیه برای اندروید + پول بی نهایت Drive Ahead Sports3 150x84 - دانلود بازی Drive Ahead! Sports 2.20.7 - فوتبال با وسایل نقلیه برای اندروید + پول بی نهایت Drive Ahead Sports4 150x84 - دانلود بازی Drive Ahead! Sports 2.20.7 - فوتبال با وسایل نقلیه برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 72 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR