دانلود Total Recorder Editor Pro 14.8.1 – نرم افزار ضبط و ویرایش صدا

دانلود Total Recorder Editor Pro 14.8.1 - نرم افزار ضبط و ویرایش صدا

 

دانلود Total Recorder Editor Pro

| نرم افزار ضبط و ویرایش صدا |

 

Total Recorder Editor Pro 14.8.1 نام یک نرم افزار حرفه ای و قدرتمند، به منظور ضبط و ویرایش فایل های صوتی است. به کمک این نرم افزار، شما می توانید یک استودیوی کوچک خانگی را راه اندازی کنید و به سادگی اقدام به ضبط صداها کنید، همچنین این نرم افزار ابزارهایی نسبتا کامل را جهت ویرایش صداها و فایل های صوتی در اختیار شما قرار می دهد. نرم افزار مذکور به شما این امکان را می دهد که صداهای دیجیتالی را با فرمت های WAV, WMA, MP3 ضبط و یا آنان را ویرایش کنید.

Total Recorder Editor Pro به گونه ای طراحی شده تا کاربران مبتدی نیز بتوانند از مزایای آن بهرمند شوند، بدین ترتیب جهت کار با این نرم افزار نیازی نیست که حتما از حرفه ای های کامپیوتری باشید. در عرض چند دقیقه می توانید صدای دلخواه خود را ضبط کرده و آن را گوش کنید. همچنین می توانید صدای ضبط شده را به طور مستقیم ویرایش کنید، به عنوان مثال از افکت های Fade In/Fade Out استفاده کنید و یا به قسمت های مختلف افکت هایی نظیر “اِکو” اضافه کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Total Recorder Editor Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Total Recorder Editor Pro :

– دارا بودن قابلیت ضبط صدا از منابع داخلی یا خارجی (ضبط صدای محیط ویندوز و یا ضبط صدا از طریق میکروفون)

– امکان ویرایش، بهینه سازی، نرمال سازی، افکت گذاری، برش، حذف و یا میکس کردن صداها

– پشتیبانی کامل از جدیدترین کدهای صوتی

– امکان رایت آسان فایل های صوتی بر روی دیسک های CD/DVD

– امکان ریپ کردن محتویات دیسک های صوتی

– امکان استخراج صدا از فایل های ویدیویی

– امکان دانلود ویدیو از وب سایت های پخش آنلاین ویدیو و تبدیل آنان به فرمت های ویدیویی رایج

– امکان ویرایش تگ فایل های صوتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR