دانلود بازی Age of Cavemen 1.12.2 – عصر انسان های غارنشین برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Age of Cavemen 1.11.1 - عصر انسان های غارنشین برای اندروید

 

دانلود بازی Age of Cavemen برای اندروید

| بازی عصر انسان های غارنشین برای اندروید + نسخه بی نهایت |

| بازی آنلاین |

 

Age of Cavemen 1.12.0 شما را به عصر انسان های غارنشین باز میگرداند، جایی که خبری از زندگی های مدرن و امروزی نیست و لباس ها و خوراک های ما را وسایل ساده و پیش پا افتاده ای تشکیل می دادند. با خطرات ناشی از دنیای وحشی رو به رو شوید و در برابر آنان ایستادگی کنید، ارتشی باستانی از انواع ابزار آلات در دسترس خود ایجاد کنید و ضمن اتحاد با مردمان غارنشین، در تلاش باشید تا جهان را به تسخیر خود درآورید. شما رئیس قبیله ی مردمانی در تاریخی دور هستید، وظیفه شما محافظت از آنان در برار خطرات احتمالی و رسیدگی به مشکلات آن است.

اما باید توجه داشته باشید که این یک وظیفه ی ساده نیست، پیش از آنکه عصر حاضر و تمدن های فعلی شکل گرفته باشند، انسان های غارنشین با زندگی های سنتی و ساده ی خود تنها یک قانون داشتند : یا فتح کن یا فتح شو ! بازی Age of Cavemen شما را به دنیای انسان های غارنشین بازمیگرداند، جایی که شما رئیس یک قبیله هستید و می بایست با سایر پلیرهای سرار جهان، به جنگ و رقابت بر تسخیر سرزمین ها بپردازید. هم اکنون می توانید بازی Age of Cavemen را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Age of Cavemen1 84x150 - دانلود بازی Age of Cavemen 1.12.2 - عصر انسان های غارنشین برای اندروید + نسخه بی نهایت Age of Cavemen2 84x150 - دانلود بازی Age of Cavemen 1.12.2 - عصر انسان های غارنشین برای اندروید + نسخه بی نهایت Age of Cavemen3 84x150 - دانلود بازی Age of Cavemen 1.12.2 - عصر انسان های غارنشین برای اندروید + نسخه بی نهایت Age of Cavemen4 84x150 - دانلود بازی Age of Cavemen 1.12.2 - عصر انسان های غارنشین برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 69 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR