دانلود PDF Recovery Toolbox 2.8.19.0 – بازیابی داده های فایل های PDF

دانلود PDF Recovery Toolbox 2.7.15.0 - بازیابی داده های اسناد PDF

 

دانلود PDF Recovery Toolbox

| نرم افزار بازیابی داده های فایل های PDF |

 

PDF Recovery Toolbox 2.8.19.0 نام یک ابزار حرفه ای و قدرتمند، به منظور بازیابی داده ها از فایل های PDF آسیب دیده است. فرمت PDF، امروزه یکی از پرکاربردترین فرمت های سند های دیجیتالی است، در بسیاری از شرکت ها و مراکز آموزشی از این فرمت استفاده های بسیار می شود، همچنین برای ارائه مقالات علمی و سند های اداری از این فرمت استفاده فراوانی می شود، اگر شما هم دوست دارید که فایل های آسیب دیده PDF خود را به ساده ترین روش تعمیر کنید ما به شما ابزار حرفه ای PDF Recovery Toolbox را پیشنهاد می کنیم.

کارکرد این نرم افزار با حداقل پیش نیازها از سوی کاربر نیاز دارد، تنها کافیست فایل آسیب دیده ی خود را به برنامه معرفی کنید. حال در مرحله ی بعدی نرم افزار به طور کاملا خودکار پاراکترهای مختلف فایل PDF شما شامل تاریخ ساخت، تغییرات، محل قرارگیری متن و محتویات و … مورد آنالیز قرار می دهد، در ادامه شما می توانید با تعیین محل ذخیره سازی فایل خروجی، فرآیند بازیابی سند مورد نظرتان را آغاز کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PDF Recovery Toolbox را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PDF Recovery Toolbox :

– قابلیت به دست آوردن پارامترهای فایل PDF شامل ورژن و سایز صفحات

– امکان تنظیم دستی پارامترها

– قابلیت آنالیز محتویات فایل های PDF و تعمیر جداول، متون و در هم ریختگی ها

– اصلاح فونت ها و سایز متون

– امکان بازبی کامل متون، تصاویر، نمودارها و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR