دانلود بازی Try Hard Parking برای PC

دانلود بازی Try Hard Parking برای PC

 

دانلود بازی Try Hard Parking برای کامپیوتر

| بازی تلاش برای پارک اتومبیل |

| نسخه HI2U |

 

Try Hard Parking بازی جدیدی در سبک شبیه سازی می باشد که در سال 2017 توسط Gearspecs ساخته برای کامپیوتر عرضه شده است. به خشمگینانه ترین و سخت ترین بازی های پارک اتومبیل خوش آمدید ! نقاط پارک اتومبیل بسیار پر ارزش هستند، همه ی ما زمانی که با اتومبیل شخصی خود به شهر می رویم، پیدا کردن یک جای پارک خوب کار سخت و دشواری است. بازی تلاش برای پارک اتومبیل، شما را در محیطی از دهه 80 میلادی، به چالش پارک کردن اتومبیل دعوت می کند. این بازی شما را در شهری شلوغ و سخت، برای پارک کردن اتومبیلتان در جای درست و صحیح به چالش می کشاند، پس تمامیم هارت های اتومبیل رانی خود را به کار گیرید، چرا که در این بازی می بایست استاد این کار باشید !

این یک بازی پارک اتومبیل معمولی نیست، چرا که این روزها بازی های بسیاری در این سبک منتشر می شوند، سعی بر آن شده است که با به کار گیری دقیق قوانین فیزیکی، یک تجربه نزدیک به واقعیت از این سبک بازی ها به پلیر القا شود. در این بازی تعداد 10 مرحله مختلف، با موانع و پازل های منحصر به فرد برای شما در نظر گرفته شده است که طی آنان می بایست اتومبیل دهه 80 و کلاسیک خود را در محل درست پارک کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Try Hard Parking را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Try Hard Parking1 300x167 - دانلود بازی Try Hard Parking برای PC Try Hard Parking2 300x167 - دانلود بازی Try Hard Parking برای PC

 

Try Hard Parking3 300x167 - دانلود بازی Try Hard Parking برای PC Try Hard Parking4 300x167 - دانلود بازی Try Hard Parking برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Vista, 7, 8, 10
Processor: Single Core 2.0 Ghz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Nvidia 9400M or ATi/AMD HD 2400 or Intel HD 4000
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 1 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: Quad Core 2.0 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 650/Radeon 7780/ Intel HD 520 and Above
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 422 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR