دانلود بازی Cranks and Goggles برای PC

دانلود بازی Cranks and Goggles برای PC

 

دانلود بازی Cranks and Goggles برای کامپیوتر

| بازی مسابقات اتومبیل های قدیمی |

 

Cranks and Goggles بازی جدیدی در سبک ورزشی و مسابقه ای می باشد که در سال 2016 توسط Play Native Entertainment ساخته برای کامپیوتر عرضه شده است. مسابقات اتومبیل رانی را این بار در دوران تاریخی قرن بیستم انجام دهید، در این بازی کامپیوتری، بازیکنان خودشان را پشت فرمان خودروهایی بسیار قدیمی می یابند، دورانی که یکی از اولین مسابقات اتومبیل رانی برگذار میشد. در بازی Cranks and Goggles، خبری از اتومبیل های مدرن و جدید نیست، بلکه شما با دسته ای از قدیمی ترین وسایل نقلیه و ابتدائی ترین نوع آنان طرف هستید.

رقابت ها تا حد بسیاری خطرناک هستند و وضعیت ایمنی آنان نیز همانند واقعیت در حد پایینی تعبیه شده است. در این بازی شما امکان مسابقه دادن با 26 اتومبیل کلاسیک را دارید که می توانید در 16 مکان مختلف در سر تا سر قاره اروپا به رقابت با سایر رانندگان بپردازید. از سایر امکانات این بازی میت وان به قابلیت شرکت در 6 رویداد مختلف و موزیک پس زمینه جذاب آن اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Cranks and Goggles را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Cranks and Goggles1 300x169 - دانلود بازی Cranks and Goggles برای PC Cranks and Goggles2 300x169 - دانلود بازی Cranks and Goggles برای PC

 

Cranks and Goggles3 300x169 - دانلود بازی Cranks and Goggles برای PC Cranks and Goggles4 300x169 - دانلود بازی Cranks and Goggles برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP
Processor: Dual Core CPU 2.4 gHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4000, Nvidia GeForce 8000, ATI Radeon HD 4800 Series
DirectX: Version 10
Storage: 700 MB Available Space
Sound Card: Windows Compatible Card

سیستم پیشنهادی :

    Processor: Intel i3
Memory: 4 GB RAM
DirectX: Version 12
Sound Card: Windows Compatible Card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 223 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR