دانلود iFotosoft Photo Stitcher 2.0.0.17 – ساخت تصاویر پانوراما

دانلود iFotosoft Photo Stitcher 2.0.0.17 - ساخت تصاویر پانوراما

 

دانلود iFotosoft Photo Stitcher

| ساخت تصاویر پانوراما |

 

iFotosoft Photo Stitcher 2.0.0.17 نرم افزاری است که می تواند با متصل کردن چندین تصویر، یک چشم انداز پانورامای بسیار زیبا از تصاویر شما ایجاد کند. مهم نیست که شما تصاویر خود را با دوربین های دیجیتال، اسمارت فون یا … تهیه کرده باشید، در هر صورت iFotosoft Photo Stitcher شما را قادر می سازد با چسباندن عکس هایتان به همدیگر، پانوراماهایی زیبا را با سرعت بالا بسازید. iFotosoft Photo Stitcher می تواند از سوی کاربران آماتور و یا حرفه ای مورد استفاده قرار بگیرد و با آسان ترین راه کار ممکن، پانوراماهایی زیبا را آماده سازد.

نرم افزار مذکور، از تمامی فرمت های گرافیکی رایج پشتیبانی کامل دارد، از جمله فرمت RAW که توسط انواع دوربین های Canon, Epson, Fuji, Nikon, Olympus, Sony یا … تهیه شده باشند. این برنامه با دارا بودن یک الگوریتم حرفه ای و پیشرفته، تصاویر تکه تکه شما را به همدیگر متصل می کند تا به سادگی پانورامای دلخواه خود را ایجاد نمایید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار iFotosoft Photo Stitcher را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار iFotosoft Photo Stitcher :

– اتصال آسان و هوشمندانه تصاویری با فرمت های JPG یا RAW به همدیگر و تولید پانوراماهای زیبا

– فرآیند اتوماتیک تولید پانوراما

– عدم نیاز به دستکاری های دستی و زمان بر

– امکان اصلاح اتوماتیک لبه ها برای طبیعی شدن

– دارا بودن متدهای مختلف برای اتصال

– دارا بودن ابزارهای ویرایشی قدرتمند برای ساخت یک پانورامای جذاب

– امکان اضافه کردن قاب، متن و یا واترمارک به تصاویر

– ساخت پانوراما با سرعت 6 برابری نسبت به سایر نرم افزارها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR