دانلود Nougat Launcher 2.1 – نوقا لانچر برای اندروید

دانلود Nougat Launcher 2.1 - نوقا لانچر برای اندروید

 

دانلود Nougat Launcher برای اندروید

| نوقا لانچر برای اندروید |

 

Nougat Launcher 2.1 به شما این امکان را می دهد که رابط کاربری گوشی یا تبلت اندرویدی خود را، به اندروید 7.0 تبدیل کنید. اگر شما هم به دنبال یک تغییر و تحول اساسی برای گوشی یا تبلت اندرویدی خود هستید، یکی از معمول ترین کارها، استفاده از لانچرها می باشد. لانچرهای متعددی تاکنون برای دستگاه های اندرویدی عرضه گردیده اند، اما یکی از جدیدترین لانچرهایی که به تازگی در مارکت اندروید قرار گرفته، می توان محیط دستگاه شما را با تغییر و تحولی اساسی همراه سازد. نسخه هفتم سیستم عامل اندروی گوگل، یا همان اندروید “نوقا” با زیبایی منحصر به فرد خود، قادر است تغییر و تحولی اساسی را به محیط گوشی یا تبلت شما هدیه کند.

اگر گوشی اندرویدی شما قرار نیست که از سوی کمپانی سازنده، آپدیت اندروید 7.0 را دریافت کند، جای نگرانی نیست ! چرا که شما به کمک Nougat Launcher می توانید محیط کاربری دستگاه خود را به اندروید نوقا تبدیل کنید، به واقع این لانچر بسیاری از قابلیت های دستگاه شما را همچون اندروید 7.0 به روز رسانی می کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Nougat Launcher را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Nougat Launcher :

– امکان تجربه قابلیت های جذاب اندروید 7.0 در نسخه فعلی اندروید شما

– دارا بودن محیط کاربری بسیار زیبای اندروید نوقا در دستگاه های اندروید 4.1 و بالاتر

– دارا بودن مجموعه پوسته ها و آیکون پک های متنوع

– امکان مخفی و یا قفل کردن اپلیکیشن ها

– دارا بودن ویدجت های کاربردی و زیبا

– دارا بودن آپشن های قابل تنظیم برای آیکون ها و لیبل های آنان

– دارا بودن نوار جستجوی پیشرفته

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Nougat Launcher1 84x150 - دانلود Nougat Launcher 2.1 - نوقا لانچر برای اندروید Nougat Launcher2 84x150 - دانلود Nougat Launcher 2.1 - نوقا لانچر برای اندروید Nougat Launcher3 84x150 - دانلود Nougat Launcher 2.1 - نوقا لانچر برای اندروید Nougat Launcher4 84x150 - دانلود Nougat Launcher 2.1 - نوقا لانچر برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR