دانلود بازی Ultimate Moto RR 4 1.1 – موتور سواری برای اندروید

دانلود بازی Ultimate Moto RR 4 1.1 - موتور سواری برای اندروید

 

دانلود بازی Ultimate Moto RR 4 برای اندروید

| بازی موتور سواری برای اندروید |

 

Ultimate Moto RR 4 1.1 نام یک بازی اندرویدی جدید با شبیه سازی بسیار واقعی، در دنیای موتور سواری است. مژده به تمامی دوست داران سری بازی های موتور سواری، بازی جدید Ultimate Moto RR 4 که از سوی استودیوی بازی سازی Dream-Up عرضه شده، برای شما امکان تجربه مسابقات موتور سواری را به بهترین شکل ممکن فراهم می کند. Ultimate Moto RR 4 تعداد 7 حالت مختلف بازی کردن را برای شما شبیه سازی کرده است، حالت داستانی این بازی شما را با بهترین موتور سوارهای تاریخ رقابت ها به چالش می کشاند، شما می توانید با شرکت در حالت تمرینی، هدایت موتور سیکلت ها را در انواع جاده ها به خوبی یاد بگیرید.

تعداد 60 چالش مختلف در تعداد 20 جاده ی گوناگون تعبیه شده اند که برای پیروز شدن در تمامی مسابقات، لازم است به مهارت بسیار عالی در هدایت و کنترل موتور سیکلت ها رسیده باشید. در محوریت داستانی این بازی، شما می بایست تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا بهترین باشید ! البته توجه کنید که افزایش مهارت های موتور سیکلت سواری از مهم ترین نکات کلیدی شما برای موفقیت است. هم اکنون می توانید بازی Ultimate Moto RR را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Ultimate Moto RR 4 :

– قابلیت هدایت حرفه ای موتور سیکلت

– 7 حالت مختلف برای بازی کردن

– دارا بودن 60 چالش مختلف

– محیط گرافیکی 3 بعدی

– محیط گرافیکی با کیفیت و زیبا

– امکان رقابت با دوستان در حالت آنلاین

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ultimate Moto RR1 150x84 - دانلود بازی Ultimate Moto RR 4 1.1 - موتور سواری برای اندروید Ultimate Moto RR2 150x84 - دانلود بازی Ultimate Moto RR 4 1.1 - موتور سواری برای اندروید Ultimate Moto RR3 150x84 - دانلود بازی Ultimate Moto RR 4 1.1 - موتور سواری برای اندروید Ultimate Moto RR4 150x84 - دانلود بازی Ultimate Moto RR 4 1.1 - موتور سواری برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 64 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR