دانلود بازی Deadly Run – Zombie Race 1.0.24 – مسابقه دوی مرگبار برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Deadly Run - Zombie Race 1.0.24 - مسابقه دوی مرگبار برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Deadly Run – Zombie Race برای اندروید

| بازی مسابقه دوی مرگبار برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Deadly Run – Zombie Race 1.0.24 به شما این قابلیت را می دهد که برای اولین بار، کاراکتر زامبی ها را به کنترل خود بگیرید ! امروزه زامبی ها عنصر جدا نشدنی بازی های کامپیوتری و اندرویدی هستند، در بسیاری از عناوین بازی ها، شما در قالب یک کاراکتر سالم وظیفه نابود کردن زامبی ها را دارید، اما در این بازی جدید، شما در نقش زامبی های گرسنه ای نقش آفرینی می کنید که می بایست با سایر پلیرهای سراسر دنیا، به دویدن و رقابت مشغول باشید. زامبی های شما دیوانه و بی مغز هستند، شما باید با قرار دادن ماهی های خوشمزه در جلوی صورت آنان و یا سوزاندن آنان با سس تند، سرعت آنان را افزایش داده و به خط پایان نزدیک کنید.

در یک دنیای آخر الزمانی، زامبی های نیمه جان، آخرین کمپ باقی مانده از انسان های سالم را پیدا می کنند. اکنون برای خوردن مغزهای تازه و دست نخورده در میان آنان رقابت داغی شکل گرفته که گیم پلی بازی Deadly Run – Zombie Race آن را به خوبی به تصویر کشیده است. هریک از پلیرها، در واقع یک زامبی در سراسر دنیا هستند که می بایست برای رسیدن به خط پایان و پیش گرفتن از رقبا، با بیشترین سرعت ممکن در این مسابقه دوندگی شرکت نماید. هم اکنون می توانید بازی Deadly Run – Zombie Race را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Deadly Run1 150x85 - دانلود بازی Deadly Run - Zombie Race 1.0.24 - مسابقه دوی مرگبار برای اندروید + پول بی نهایت Deadly Run2 150x85 - دانلود بازی Deadly Run - Zombie Race 1.0.24 - مسابقه دوی مرگبار برای اندروید + پول بی نهایت Deadly Run3 150x85 - دانلود بازی Deadly Run - Zombie Race 1.0.24 - مسابقه دوی مرگبار برای اندروید + پول بی نهایت Deadly Run4 150x85 - دانلود بازی Deadly Run - Zombie Race 1.0.24 - مسابقه دوی مرگبار برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 49 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR