دانلود Bandisoft Honeycam 1.04 – فیلمبرداری در فرمت GIF از محیط ویندوز

دانلود Bandisoft Honeycam 1.04 - فیلمبرداری در فرمت GIF از محیط ویندوز

 

دانلود Bandisoft Honeycam

| فیلمبرداری در فرمت GIF از محیط ویندوز |

 

Bandisoft Honeycam 1.04 نرم افزاری جدید و حرفه ای، در زمینه تهیه ویدیو از محیط سیستم عامل ویندوز، در قالب انیمیشن های GIF است. همانطور که می دانید امروزه نرم افزارهای مختلفی برای فیلمبرداری از صفحه نمایش کامپیوتر وجود دارند، نکته مشترک همه آنان این است که ویدیوها در قالب فرمت هایی از جمله AVI, MP4, WMV و … در اختیار کاربر قرار می گیرند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، شما کاربران را با نرم افزاری آشنا می کنیم که شما را قادر می سازد اینگونه ویدیوها را در قالب انیمیشن های GIF ایجاد کنید. در واقع برای ساخت انیمیشن های GIF دلخواه خود، نیازی نیست که فایل های ویدیویی را به این انیمیشن ها تبدیل کنید، با این کار شما به طور مستقیم می توانید ویدیوی دلخواه خود را در فرمت GIF بسازید.

این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که بتوانید از ویدیوهای در حال پخش، استریم های آنلاین، گیم پلی بازی های رایانه ای و …، انیمیشن های GIF ساخته و آن را به سادگی با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. به کمک Bandisoft Honeycam، ساخت انیمیشن های گیف به ساده ترین شکل امکان پذیر خواهد بود، پس به شما توصیه می کنیم اگر به دنبال روشی برای ساخت انیمیشن های GIF هستید، این برنامه را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Bandisoft Honeycam را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Bandisoft Honeycam :

– ساخت بسیار ساده و آسان انیمیشن های GIF

– ساخت تصاویر GIF با بالاترین کیفیت ممکن

– ساپورت فرمت های جدید WebM و WebP

– دارا بودن قابلیت های ویرایش گسترده و اعمال افکت های دلخواه

– امکان اضافه کردن واترمارک شخصی به انیمیشن ها

– امکان به اشتراک گذاری آسان و سریع در شبکه های اجتماعی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR