دانلود Camera Timestamp 3.42 – درج زمان و تاریخ روی تصاویر در اندروید

دانلود Camera Timestamp 3.42 - درج زمان و تاریخ روی تصاویر در اندروید

 

دانلود Camera Timestamp برای اندروید

| نرم افزار تست قطعات اندروید |

 

Camera Timestamp 3.42 نام یک نرم افزار حرفه ای و کاربردی، در زمینه درج تاریق و زمان تصویر در حال ثبت، بر روی عکس هایی است که توسط دوربین گوشی یا تبلت های خود به ثبت می رساندی. همانطور که می دانید امروزه تمامی گوشی ها و تبلت هایی که روانه بازار می شوند، دارای دوربین های دیجیتالی هستند، همین امر باعث شده که امکان ثبت تصویر در هر جا و مکانی به سادگی امکان پذیر شود. از این رو با توجه به ثبت پی در پی تصاویر توسط کاربران، در بسیاری از موارد تاریخ و زمان تصویر ثبت شده به کلی فراموش می شود، اگر شما از علاقمندان به دنیای عکس برداری و یا تهیه کالکشن از عکس باشید، احتمالا اینکه بدانید هر تصویر در چه زمانی و در کجا ثبت شده، برایتان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نرم افزار Camera Timestamp را در گوشی اندرویدی خود نصب کنید تا دیگر این مشکل را برای همیشه حل کنید ! نرم افزار مذکور به شما این امکان را می دهد که در حین ثبت عکس ها، تاریخ و زمان دقیق را نیز بر روی آن ثبت کنید. شما می توانید تاریخ و زمان را با فرمت و فونت دلخواه خود در قسمت مورد نظرتان از تصاویر قرار دهید و با شخصی سازی استایل ها، همواره تاریخ و زمان را با استایلی زیبا بر روی جدیدترین تصاویر خود حک کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Camera Timestamp را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Camera Timestamp :

– امکان تنظیم ساعت و تاریخ برای تصاویر دوربین

– دارا بودن فرمت های مختلف و قابل انتخاب برای درج تاریخ و زمان

– امکان ایجاد فرمت های شخصی سازی شده برای تاریخ و زمان

– امکان تنظیم رنگ و سایز نوشته ها

– امکان تنظیم محل قرارگیری زمان و تاریخ

– امکان چسباندنلوگو به تصاویر

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Camera Timestamp1 84x150 - دانلود Camera Timestamp 3.42 - درج زمان و تاریخ روی تصاویر در اندروید Camera Timestamp2 84x150 - دانلود Camera Timestamp 3.42 - درج زمان و تاریخ روی تصاویر در اندروید Camera Timestamp3 84x150 - دانلود Camera Timestamp 3.42 - درج زمان و تاریخ روی تصاویر در اندروید Camera Timestamp4 84x150 - دانلود Camera Timestamp 3.42 - درج زمان و تاریخ روی تصاویر در اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR